مراکز خرید آهن گندله خشک

آهن گندله به نوع خاصی از فرآورده سنگ آهن گفته می شود که مواد اولیه آن را نرمه آهن و دیگر مواد افزودنی صنعتی تشکیل می دهد. این نوع آهن در کوره به عمل می آید و شکل نهایی آن گلوله مانند است. مراکز خرید انبوه آهن، به پخش آهن گندله خشک در حجم انبوه مشغول هستند و مشتریان فراوانی در صنایع داخلی و خارجی دارند.

مراکز خرید آهن گندله خشک

اطلاعاتی مختصر در مورد آهن گندله

اطلاعاتی مختصر در مورد آهن گندله آهن در منابع طبیعی به شکل فراوانی یافت می شود و خوشبختانه کشور ما از لحاظ منابع آهن غنی است. آهن را پرکاربردترین فلز در جهان می دانند که با انجام فرآوری های گوناگون صنعتی بر روی آن، می توان به اشکال مختلف آهن دست یافت. هر یک از انواع آهن فرآوری شده دارای خصوصیات منحصر به فرد بوده و در بخش خاصی به کار گرفته می شود.

اصول اولیه تولید فرآورده های مختلف آهن، حرارت دادن، افزودن برخی مواد معدنی و سپس سرد کردن آن است. آهن گندله هم یکی از همین فرآورده ها است که شکل گلوله مانند دارد. برای فرم دهی به سنگ آهن نرمه، مقدار مشخصی از آب به آن اضافه شده و در دستگاه های گندله ساز به چرخش درمی آید.

آهن گندله در صنایع سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان خاصی دارد. بهترین ماده اولیه در صنایع فولاسازی و ذوب آهن، نوع گندله است که مقاومت و استقاومت بیشتری به محصول نهایی می بخشد. سپس از این محصول در بخش های مختلف ساختمان سازی، سدسازی، پل سازی و امثال آن استفاده می شود.

بهترین نوع گندله آهن آن است که نخاله یا شکستگی کمتری داشته باشد. چنین محصولی در حجم انبوه در کارخانجات سنگ آهن کشور تولید و دارای بالاترین سطح کیفیت است. ایران علاوه بر تامین نیاز داخلی انواع آهن، یک صادرکننده شناخته شده در سطح بازارهای جهانی است. انواع سنگ آهن تولید شده در ایران مشتریان زیادی خارج از مرزها دارد.

بازار پخش آهن گندله خشک

بازار پخش آهن گندله خشک آهن گندله خشک توسط بازرگانی معتبر فعال در حوزه پخش و فروش عمده انواع سنگ آهن، وارد بازارهای داخلی و یا برای ارسال به بازارهای بین المللی آماده می شود. کشورما تولیدکننده انواع گندله خام، گندله خشک و دیگر انواع گندله های پخته است.

برای تامین نیاز مواد اولیه کارخانه های ذوب آهن، سنگ آهن مرغوب مستقیما توسط کامیون های غول پیکر از معادن کشورمان به کارخانه ارسال شده و انواع مختلف عملیات فرآوری بر روی آن صورت می گیرد. مشتریان عمده این محصول می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر، از تنوع تولیدات گندله کارخانه مطلع شده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب بطور مستقیم از تولیدکننده خریداری کنند.

این محصول مصرف جزء نداشته و اغلب کارخانه های مطرح فولادسازی و ذوب آهن از آن استفاده می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما