مراکز توزیع سنگ آهن زنجان

تولید سنگ آهن در کشور ما که ظرفیت های زیادی در این زمینه داشته به صورت گسترده انجام می شود و این تولیدات پاسخگوی نیاز بازار داخلی می باشد. مراکز توزیع سنگ آهن زنجان، با عرضه اینترنتی انواع سنگ آهن توانسته اند شرایط مطلوبی را برای بهره مندی همگان از آن ایجاد کنند. در این مراکز بهترین و باکیفیت ترین مدل های سنگ آهن با قیمت های عالی به دست علاقمندان خواهد رسید و این امر رضایت خریداران را جلب خواهد کرد.

مراکز توزیع سنگ آهن زنجان

مختصری درباره فرآیند تولید سنگ آهن

مختصری درباره فرآیند تولید سنگ آهن همانطور که می دانید سنگ آهن ماده خام تولید آهن را در اختیار ما قرار می دهد و به همین دلیل هم اهمیت تولید آن بسیار زیاد است. سنگ آهنی که از دل معادن به دست می آید، به صورت خالص نبوده و می بایست مراحل زیادی را برای تولید طی نماید. تولید سنگ آهن در بسیاری از واحدهای فعال در این زمینه به صورت گسترده انجام می شود. در ادامه توضیحات بیشتری را در این باره ارائه خواهیم کرد.

فرآیند تولید سنگ آهن:

  1. در ابتدا سنگ آهن به شکل خوراک وارد کارخانه می شود.
  2. دو یا سه مرحله خردایش برای این سنگ ها در نظر گرفته شده است.
  3. با روش های مغناطیسی اقدام به جداسازی سنگ آهن با عیار بالا خواهد شد.

البته این روش تولید سنگ آهن دانه بندی شده می باشد. بغیر از آن روش دیگری هم هست و آن تولید کنسانتره سنگ آهن است که پروسه آن به کلی با تولید سنگ آهن دانه بندی متفاوت است. البته مرحله ای مانند خردایش در هر دو شیوه مشترک بوده اما بغیر از آن آسیاب کردن، پرعیار سازی و آبگیری هم طی می گردد تا در نهایت به سنگ آهنی با عیار بالا دسترسی داشته باشیم.

همانطور که می دانید کلیه فرایندهایی که برای تولید سنگ آهن ذکر گردید، با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات هوشمند و مجهز طی خواهد شد. به همین دلیل می توان راندمان بسیار بالایی را از تولید سنگ آهن مشاهده کرد.

صادرات انواع سنگ آهن زنجان

صادرات انواع سنگ آهن زنجان صادرات انواع سنگ آهن زنجان، به کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه در جریان است. به این منظور به سراغ بهترین و باکیفیت ترین مدل های سنگ آهن رفته و با انتخاب و ارائه آن به کشورهای دیگر می توان سودآوری قابل توجهی را به دست آورد.

صادرات سنگ آهن با انتخاب سنگ هایی باکیفیت انجام می شود. این سنگ ها با رعایت احتیاط حمل می شوند و با قیمت های بسیار مناسبی به دست شرکت های خارجی خواهند رسید. به همین دلیل این شرکت ها از خرید و فروش این سنگ ها استقبال کرده و آن را به عنوان گزینه ای عالی سفارش خواهند داد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما