مجتمع صنعتی گندله آهن عمده

سنگ آهن اولین و مهمترین ماده اولیه برای ساخت فولاد و آهن است که پس از پودر کردن و حرارت دادن آن را به صورت گلوله های ریز و درشت در می آورند که به آن گندله می گویند. این فلزات درجه سختی بالایی دارند و زمانی که داخل کوره قرار می گیرند به راحتی شکل مورد نظر را بدست می آورند.‌ این مجتمع صنعتی با فروش گندله آهن عمده توانسته هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهد که این امر باعث صرفه جویی بیشتر می شود.

مجتمع صنعتی گندله آهن عمده

روش احیای گندله آهن عمده

روش احیای گندله آهن عمده گندله آهن به روش کاملا مستقیم احیا می شود تا بتواند به فلز سخت و پر مصرفی چون آهن و فولاد و سازه های دیگر تبدیل گردد. برای احیای این محصول به روش سنتی از کوره های بلند و احیای مستقیم استفاده می کنند که سرعت بیشتری دارد و در این صورت فلز ساخته شده هم با کیفیت تر است.

برای احیا کردن واحدهای مختلفی مشغول به کار هستند که هر کدام کارایی خاصی روی این فرآورده صنعتی انجام می دهند. گندله در ابتدا بافتی سخت و متراکم دارد و زمانی که در مقابل حرارت قرار می گیرد کم کم تغییر شکل داده و منعطف می شود بدین ترتیب می توان آن را به سازه های مختلف تبدیل کرد.

بعد از احیا کردن عمل آنالیز صورت می گیرد تا درصد کلسیم و آلومینیوم و منیزیم و … که درون این محصول هستند مشخص شوند.

فروشنده انواع گندله آهن عمده

فروشنده انواع گندله آهن عمده فروشنده گندله آهن را به صورت عمده و در نمونه های مختلف به بازار عرضه می کند که در این صورت نرخ کمتری هم دارد. فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث شده تا شرایط خرید برای مصرف کنندگان راحتتر باشد.‌

در این صورت دست واسطه ها و دلالان از بازار کوتاه شده و خریدار و فروشنده می توانند خود به صورت مستقیم با هم در ارتباط باشند و با صرف کمترین هزینه معاملات را انجام دهند. این امر صرفه اقتصادی زیادی برای دو طرف به همراه دارد.

این فروشنده با فروش کلی توانسته به خوبی نیاز صنایع را برطرف سازد. حجم فروش بستگی به نیاز و مصرف آنها دارد و اغلب به صورت تکی و عمده انجام می شود. صنایع بزرگترین خریداران به شمار می روند که برای صرفه جویی در هرینه ها و کاهش قیمت به فروش عمده گرایش پیدا کرده اند.

ارائه مواد با کیفیت و از برندهای معروف و معتبر مهمترین عامل موفقیت و اعتبار این فروشنده است که باعث جذب بیشتر مشتریان شده و بازدهی فروش را تا حد زیادی افزایش داده است. در امر فروش روش های مختلفی پیش روی مصرف کننده قرار دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما