قیمت گندله آهن سنگان در سال 99

گندله آهن سنگان گلوله هایی است که از نرم شدن سنگ آهن به همراه افزودنی های دیگر بدست می آید.

این محصول میزان خالصی بالایی دارد و میزان آهن موجود در آن بسیار زیاد است به همین دلیل دارای دوام و استحکام خوبی است و در صنایع فولاد سازی و میلگرد اصفهان 16 به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده برای احیای تولید آهن به کار می رود و با ذوب شدن به خوبی حالت می گیرد و درون قالب های مورد نظر ریخته می شود. قیمت این مواد در سال ۹۹ به نسبت سال های قبل رشد زیادی را تجربه می کند.

قیمت گندله آهن سنگان در سال 99

گندله آهن سنگان ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟

گندله آهن سنگان ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟ گندله آهن سنگان ممتاز دارای ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی است که این امر به برتری ان نسبت به محصولات دیگر کمک زیادی می کند. نمونه های ممتاز گلوله های درشتی هستند که آهن موجود در آنها زیاد است و وزن سنگینی هم دارند و از دوام و مقاومت بالایی هم برخودار می باشند.

گندله از نرمه سنگ آهن و افزودنی های دیگر تشکیل می شود بدین ترتیب هر چه مواد اولیه آن مرغوب تر باشند در نتیجه گندله تولید شده هم سطح کیفی بالاتری خواهد داشت. این نمونه های ممتاز دارای رنگی تیره هستند که در زمان تولید رنگ و بافت خود را به خوبی حفظ می کنند.

درجه سختی گندله های سنگان بسیار بالا بوده به همین دلیل امروزه بیشترین مصرف را در ساخت میلگرد اصفهان 18 و صنعت فولادسازی دارند. این امر زمینه صادرات آنها به کشورهای دیگر را هم فراهم می کند که سودآوری زیادی دارد.

دغدغه هایی برای خرید گندله آهن سنگان

دغدغه هایی برای خرید گندله آهن سنگان برای خرید گندله آهن سنگان بیشتر مشتریان دغدغه هایی برای کیفیت و قیمت و بافت و سایز دارند. این مرکز با عرضه محصولاتی با کیفیت و همچنین ارزان قیمت با بافتی سخت و بادوام و سایزی بزرگ توانسته حد زیادی دغدغه مصرف کنندگان را کاهش دهد.

خرید به صورت عمده و به روش اینترنتی و آنلاین و با نرخی ارزان بهترین گزینه برای مصرف کننده است که این مرکز برای رفاه حال آنها این خدمات را در اختیارشان قرار می دهد. در این روش مشتری دیگر دغدغه ای برای مقایسه ندارد بلکه می تواند در کمترین زمان محصولات به نمایش گذاشته شده در سایت را مقایسه کرده و سفارش خود را ثبت کند.

در خرید مستقیم و بدون واسطه هیچ دلالی نقش ندارد و شما می توانید محصول را با پرداخت هزینه کمتر خریداری کنید. این امر به جلب رضایت مصرف کنندگان کمک زیادی می کند و به بازار خرید و فروش رونق می بخشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما