قیمت کلی گندله سنگ آهن

قیمت کلی گندله سنگ آهن با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی آن تعیین می شود و در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این محصول مصرف بسیار بالایی دارد و طی سال های اخیر توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است. این محصول با تقاضای بسیار بالایی مواجه شده و همه روزه به صورت عمده خریداری می شود.

قیمت کلی گندله سنگ آهن

3 نکته در مورد گندله سنگ آهن اسفنجی

3 نکته در مورد گندله سنگ آهن اسفنجی گندله سنگ آهن اسفنجی پرعیار از پرمصرف ترین مواد اولیه در حوزه ساخت محصولات و سازه های فولادی می باشد که در صنایع از توجه بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ این گندله از لوله های نرم آهن تهیه شده که عیار آن بین 85 تا 95 درصد می باشد و اهمیت آن را نشان می دهد.

در تهیه آن از مواد افزودنی مفید استفاده شده که درجه سختی آن را افزایش می دهد و به استحکام محصولات فولادی کمک شایانی می کند؛ گندله به روش های مختلف تحت دمای بالا در کوره های مستقیم با احیای آهن به دست می آید؛ مواد متشکل گندله آهن پرعیار به صورت زیر می باشند:

  • آهک
  • چسب های آلی و معدنی
  • هیدروکسید کلسیم
  • بنتونیت

این مواد در کنار یکدیگر ماده ای را تولید می کنند که در برابر بسیاری از عوامل مانند ضربه، سایش، حرارت، رطوبت و… بسیار مقاوم می باشد؛ این محصول برای محیط زیست ضرری در پی ندارد.

مراکز خرید گندله سنگ آهن

مراکز خرید گندله سنگ آهن جهت خرید گندله سنگ آهن می توان به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام نمایید که این شرکت موقعیتی را برای تمام مشتریان و مصرف کنندگان عزیز به وجود آورده است که می‌توانند محصولات خود را بدون نیاز به حضور در بازار تهیه کنند؛ کارشناسان فروش همه روزه در محل حاضر هستند و به ثبت سفارشات مشتریان می پردازند. شما می توانید این نوع کالا را به صورت عمده و کلی تهیه نمایید و در قبال آن هزینه‌ های بسیار کمتری نسبت به بازار حضوری پرداخت کنید، گندله سنگ آهن اسفنجی اصل هستند و از بین بهترین برند ها و تولیدات انتخاب شده‌اند‌؛ این کالا بسیار با کیفیت می باشد و علاوه بر آن با قیمت های بسیار ارزان و مناسب ارائه داده می‌شود.

تنوع در بازار کالا به خوبی مشاهده می‌ شود و توان طبق سلیقه و بودجه خود به انتخاب آن پرداخت، قیمت خرید گندله آهن بسیار مناسب است و امکان خرید آن برای همه مصرف کنندگان وجود دارد؛ کیفیت بالا و قیمت ارزان از مهم ترین خدماتی است که کارشناسان فروش به مصرف کنندگان عرضه می دارند؛ خرید این محصول قیمت های کمی را برای مشتریان به ارمغان می آورد و می توان به صورت عمده آن را سفارش داد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما