قیمت کلی گندله اپال پارسیان

در خصوص گندله کارخانه های زیادی ب تولید آن میپردازند که معمولا از بخش های تولید گندله خام ،پخت گندله،سرند کردن گندله و اسیا کردن گندله های ریز هستند. شرکت گندله اپال پارسیان به عنوان یه شرکت تخصصی در زمینه معدن برای تولید اهن و فولاد در شرکت‌های متعددی سرمایه گذاری کرده است.قیمت کلی گندله ب فاکتورهای زیادی بستگی دارد که در آن اثر میگذارند.

قیمت کلی گندله اپال پارسیان

مختصری درباره فرآیند تولید گندله اپال

مختصری درباره فرآیند تولید گندله اپال گندله به گلوله هایی گفته میشود که از نرمه سنگ اهن و دیگر مواد افزودنی ب آن تشکیل می‌شود.در مرحله اول خام است سپس بعد از پختن سخت می‌شود.

تولید گندله اپال بخش های مختلفی دارد ک ب اختصار ب توضیح آن میپردازیم:

بخش مخلوط سازی کنسانتره که از طریف نوار نقاله ب داخل میکسرها وارد میشود و بعد از تکمیل این مرحله ب بخش گندله خام می‌رود.

مهمترین بخش مرحله تولید گندلا بخش گندله خام هست،که با سایز مناسب تولید میشود.

مخلوط کنسانتره از بخش میکسرها توسط نوار نقاله‌ها به مخازن شارژ دیسک‌ها منتقل میشود .مخلوط کنسانتره در اثر چرخیدن دیسکها بر روی هم غلطیده و ذرات را ب یکدیگر میچسباند.وقتی ک شکل گرفت و ب سایز مناسب رسید گندله خام عملا تشکیل میشود و از لبه دیسک ها بیرون میرود.این گندله‌های ریز و درشت بوسیله نوار نقاله و پس از فرایند خردایش مجددا ب مخازن شارژ دیسک‌ها انتقال داده میشود.

پس از اینکه گندله اپال وارد کوره پخت شد برروی سطح پالت ها به طور یکسان شارژ میشوند.

در مرحله سرد کردن ،گندله پخته را سرد میکنند ب دلیل انکه مقدار معینی گرما دارند که در صورت عدم بازیابی تلف خواهند شد،پس بوسیله سرد کردن بخشی از این گرما به چرخه برمیگردد و اجزای شیشه ای تشکیل شده در هنگام پخت گندله ،در اثر سرد شدن گندله ها از بین نمیروند.

برای احیای گندله های پخته شده شرایطی لازم است مثله احیاپذیری با بازده بالا نفوذ پذیری گاز ،مقاومت بالا در تمام مراحل احیا که باید ب آنها توجه شود.

پخش گندله اپال پارسیان به صورت مستقیم

پخش گندله اپال پارسیان به صورت مستقیم پخش گندله اپال ب دو صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت میگیرد.

درحال حاظر درخواست برای گندله اپال افزایش یافته ب همین جهت فروشگاه ها و مراکز پخش هم تعدادشان افزایش یافته است.هرکدام از این مراکز و فروشگاهای پخش ،گندله اپال را با قیمت خاصی ب فروش میرساند.

خریداران و متقاضیان هنگام خرید باید از هر راهی که خودشان میدانند از کیفیت گندل اطمینان حاصل کنند و یا از مراکزی خرید کنند که از کیفیت گندل هایشان اطمینان دارند و گندل های با کیفیت در اختیار مشتریان قرار میدهند.

اگر متقاضیان ب دنبال این هستند ک قیمت گندله برایشان مناسب و ارزان در بیاید بهتر است آن را ب طور مستقیم از خود تولیدکنندگان بخرند چون با حذف واسطه ها قیمت محصول پایین تر میشود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

2

  1. سلام
    چه قدر خوبه که شرایطی ایجاد کردید تا مشتری بتونه سفارش گندله خودش رو از طریق اینترنت ثبت کنه.اینطوری در زمان و هزینه های اضافی هم صرفه جویی میشه و محصول درب منزل تحویل خریدار میشه

  2. دوست عزیز در رابطه با شرایط بیمه و شرایط پرداخت هزینه بیمه سوالاتی داشم، میشه راهنمایی کرده و بنده رو در انجام بهتر معامله کمکم کنید؟

تماس با ما