قیمت انواع گندله اپال پارسیان

کارخانه گندله اپال پارسیان واقع در منطقه ی سنگان می باشد که در مدت فعالیت محدود خود اقدام به تولید کنسانتره سنگ آهن و افزایش تولید گنداله ها و کنسانتره ی آهن برای صنایع فولاد کشور نموده است که با جستجو در سایت ها و فروشگاه های آلاین اینترنتی می توان قیمت انواع گنداله اپال پارسیان را مشاهده و سپس میزان تقاضا را ثبت و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

قیمت انواع گندله اپال پارسیان

اطلاعاتی درباره گندله آهن 65 درصد

اطلاعاتی درباره گندله آهن 65 درصد شرکت ها و واحد های فرآوری تولید گندله های آهن با در نظر گرفتن روند تولید انواع مختلفی از گندله و کنسانتره ی آهن را با درصد خلوص متفاوت تولید می کنند که هر چه درصد خلوص بالاتر باشد از قیمت بالاتر و کارآی بالاتری در صنایع فولاد برخوردار می باشد.

کارخانه های که گندله را تولید می کنند از بخش های مختلفی شامل بخش مخلوط‌سازی محصولات معدنی استخراج شده از معادن آهن و تولید گندله که در این مرحله بیشتر به عنوان گندله خام نامیده می شود، مرحله ی بعدی پخت و سرند کردن گندله می باشد.

پس از مراحل گفته شده وارد مراحل تخصصی تر از جمله پوشش دادن گندله تولید شده و سپس آسیاب کردن گندله ریز تشکیل می شود و پس از آنالیز نهایی و مقایسه با آنالیز گندله خام درصد عیار یا همان درصد خلوص مشخص می شود که هر چه این درصد بالاتر باشد برای صنایع فولاد از اهمیت بالاتری برخوردار است.

بالاترین درصد گندله تولید شده در شرکت اپال پارسیان گندله آهن 65 درصد می باشد که آنالیز فنی این محصول نشان می دهد که کمترین مقدار ترکیبات کل آهن موجود در آن شصت و پنج درصد( 65%)، بیشترین ترکیب آهن اکسید کمتر از یک درصد( 1%)، بیشترین مقدار سیلیسیم دی اکسید سه درصد( 3%) آنالیز شده است.

همچنین سایر مقادیر گزارش شده عبارتند از: کلسیم اکسید شش دهم درصد( 0.6%)، پنج دهم درصد زئولیت( 0.5%)، حفره سنجی بین نوزده تا بیست و چهار درصد( 19%-24% )، منگز اکسید یک و هشت دهم درصد( 1.8%) و غیره که فروش گندله با واحد تن و به عنوان محصول درجه یک از طرف شرکت می باشد.

بازار فروش گندله اپال پارسیان

بازار فروش گندله اپال پارسیان با اینکه عمر شرکت تاسیس شده کمتر از ده سال است اما به علت به کار گرفتن تخصص های لازم و تولید گندله آهن با درصد خلوص بالا از بازار فروش خوبی برخوردار است و مدیران این شرکت با راه اندازی سایت و فروشگاه آنلاین اقدام به فروش محصولات خود به صورت مستقیم نموده اند.

مشتریان که عمدتا از صنعتی ها از جمله صنایع فولاد و کارخانه دار ها هستند با مراجعه به این سایت ها پس از بررسی آنالیز های ارائه شده توسط شرکت و مقایسه با نمونه های داخلی و خارجی اقدام به ثبت سفارش خود نموده و در اسرع وقت در محل کار تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما