قیمت انواع کنسانتره آهن عیار بالا

قیمت انواع کنسانتره آهن عیار بالا با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم به طور مداوم در حال نوسان می باشند البته عواملی مانند مقدار عیار، نوع خرید و میزان عرضه و تقاضا هم روی قیمت کنسانتره آهن تاثیر گذار هستند.
کنسانتره آهن از تبدیل سنگ آهن تولید می شود و برای ساخت فولاد به عنوان ماده اولیه کاربرد دارد و زمان تولید آن اوایل انقلاب صنعتی در اروپا شروع شده است.

قیمت انواع کنسانتره آهن عیار بالا

منظور از کنسانتره آهن عیار بالا چیست؟

منظور از کنسانتره آهن عیار بالا چیست؟

کنسانتره آهن عیار بالا پودری سیاه رنگ می باشد که تمام ناخالصی ها و مواد زائد آن گرفته شده است و برای این که سنگ های آهن بی کیفیت و کم عیار را پر عیار کنند از کنسانتره آهن استفاده می نمایند که این به نوبه خودش باعث شده سنگ آهن های بلا استفاده و باطله به چرخه تولید راه پیدا کنند.

یکی از فرآیند های مهم تولید فولاد فرآوری سنگ آهن می باشد که به دو صورت این محصول ارزشمند فرآوری می شود که می توان کنسانتره آهن و سنگ آهن دانه بندی شده را نام برد نمونه اول پودری سیاه رنگ می باشد که برای تولید فولاد از آن استفاده می کنند علاوه بر این برای تولید محصولات فلزی، گندله آهن و آهن اسفنجی هم کاربرد دارد.

برای تولید کنسانتره ها از روش های پیچیده و پیشرفته تری استفاده می کنند تا عیار آن ها را افزایش دهند که از مراحل آن می توان به ترتیب به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • مرحله خردایش
  • آسیاب کنی
  • پر عیار سازی
  • آبگیری

علاوه بر مراحل اصلی بالا مراحل جانبی دیگری مانند تامین آب، حمل و نقل، تاسیسات و…. هم وجود دارد کنسانتره آهن دارای ذرات ریزی می باشد که بین 67 تا 69 درصد عیار آن است در کارخانه های فولادی سازی به روش احیای مستقیم از این ماده استفاده می کنند تا محصولات فولادی را تولید نمایند.

برای تولید کود فسفاته و اسید سولفوریک در مجتمع های پتروشیمی از کنسانتره آپاتیت استفاده می کنند بالا بردن عیار سنگ آهن و کنترل نمودن آن تنها هدف از فرآوری سنگ آهن و تولید کنسانتره و سنگ آهن دانه بندی شده می باشد.

فروش انواع کنسانتره آهن عیار بالا

فروش انواع کنسانتره آهن عیار بالا

فروش انواع کنسانتره آهن عیار بالا به صورت آنلاین افزایش یافته است تا فعالان این عرصه و کارخانه های فولادی سازی بتوانند در هر نقطه ای از کشور که ساکن هستند خرید خود را انجام دهند.

مزیت های استفاده از این ماده باعث شده فروش کنسانتره آهن بازار داغی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • باعث کاهش انرژی و هزینه ذوب می شود.
  • هزینه تصفیه و آلودگی را کاهش می دهد.
  • فاقد از هر گونه ناخالصی و عناصر مضر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما