قیمت انواع کنسانتره آهن اسفنجی

پس از مخلوط کردن مواد افزودنی با کنسانتره سنگ آهن ، آن را با نوار نقاله به مخازن ذخیره منتقل کرده و سپس در شش دیسک گلوله ساز با قطر 7.5 متر بارگذاری می شود. با چرخش دیسک ها ، مواد داخل آن کروی می شود.. از این رو قیمت انواع کنسانتره آهن اسفنجی در مجموعه ما بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

قیمت انواع کنسانتره آهن اسفنجی

ویژگی های مهم کنسانتره آهن

ویژگی های مهم کنسانتره آهن اقدام اصلی این مرحله حذف رطوبت است. این مرحله در مناطق اول و دوم تونل های قبل از پخت انجام می شود. تبخیر سطحی در دمای متوسط ​​270 درجه سانتی گراد در منطقه اول ، و به دنبال آن رطوبت زدایی سطحی و عمقی در دمای 320 درجه سانتی گراد در منطقه دوم. و گندله های آهنی در حین فرایند رطوبت گیری آهسته بدون ترک خوردگی خشک می شوند.

در زیر انبار ، یک دستگاه نقاله وجود دارد که با بازکردن کف انبار به تسمه نقاله منتقل می شود و از آنجا توسط یک نوار نقاله دیگر به قسمت بارگیری منتقل می شود و ابتدا در یک سیلو بتنی با ظرفیت بالا ذخیره می شود. در اینجا وارد دو سیلو با سیستم توزین و رکورد تناژ می شود و در واگن هایی با ظرفیت 60 یا 90 تن تخلیه می شود و در نهایت با قطار بارگیری می شود و از کارخانه خارج می شود.

گلوله های آهنی خشک شده به کوره دوار دیواری داخلی آجر نسوز داده می شود و در اجاق تحت حرارت مشعل می چرخند و دما از 1280 درجه سانتیگراد بالاتر می رود و پخته می شود. در این مرحله ، درصدی از آهک گلوله اضافه شده به کنسانتره آهن به عنوان افزودنی در مرحله اول تولید گندله تجزیه شده و درصدی از آن به عنوان CO2 آزاد می شود.

تبدیل کنسانتره سنگ آهن به گلوله های آهن برای آماده سازی آن برای استفاده در فرایند فولاد سازی ضروری است. از آنجا که کنسانتره آهن دارای دانه بندی بسیار ریز در واحدهای ذوب و احیا است ، نمی توان مستقیم از آن استفاده کرد.

در حقیقت ، آهن اسفنجی با کاهش مستقیم گلوله های آهن به دست می آید. دلیل اینکه گلوله های سنگ آهن مستقیماً به آهن اسفنجی تبدیل می شوند این است که برخی از کارخانه های فولاد برای ذوب از کوره های القایی یا قوس الکتریکی به جای کوره های بلند استفاده می کنند. بنابراین ، امکان استفاده مستقیم از سنگ آهن یا گلوله های آهن وجود ندارد.

فروشگاه عرضه کنسانتره آهن اسفنجی

فروشگاه عرضه کنسانتره آهن اسفنجی درجه و خلوص و کیفیت گندله های سنگ آهن بستگی به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده به ویژه سنگ آهن دارد ، علاوه بر روش دقیق فرآیند گندله سازی (در تمام بخشها و مقاطع در قسمتهای قبل به تفصیل شرح داده شده است) به کنسانتره ، که ماده اولیه تولید گندله آهن است ، نیز وابسته است. درجه و خلوص کنسانتره سنگ آهن مورد استفاده بر خلوص نهایی گندله بدست آمده تأثیر می گذارد. به همین دلیل ، توجه ویژه ای به تجزیه و تحلیل کنسانتره آهن در معاملات داخلی و بین المللی در خرید کنسانتره سنگ آهن می شود و در صورت انحراف از استاندارد جهانی ، جریمه و مجازات در نظر گرفته می شود. از این رو برای خرید می توانید به فروشگاه عرضه کنسانتره آهن اسفنجی شرکت ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما