قیمت انواع سنگ آهن صادراتی

سنگ آهن صادراتی با کیفیتی عالی و درصد خلوص بالا در ابعاد مختلف با قیمت مصوب جهت فروش ارائه می شود. از این ماده صنعتی در صنایع فولاد استفاده شده و بسیار پر کاربرد می باشد. در تولید انواع تیر آهن و محصولات آهنی از جمله میل گرد کاربرد داشته و نقش پر رنگی در صنعت ساختمان دارند. قیمت این محصولات بسیار مناسب می باشد.

قیمت انواع سنگ آهن صادراتی

همه چیز درباره سنگ آهن کنسانتره

همه چیز درباره سنگ آهن کنسانتره سنگ آهن به صورت کنسانتره فراوری می گردد. این شکل از آهن دارای میزان بالایی از این عنصر بوده و دارای عیار بالا می باشد. مسیر تولید کنسانتره شامل واحد خرد کردن آسیاب سازی عیار سازی و آبگیری است. در مرحله اول سنگ های معدنی شکسته شده و در اندازه هایی یکسان تولید می گردند. در مرحله دوم مواد معدنی که اندازه انها کمتر از سی میلی است وارد این فاز می گردند.

در مرحله عیار سازی ذرات خالص با استفاده از دستگاهی به نام اسلاری جدا شده و کنسانتره خالص می گردد. می توان در این مرحله از جداکننده های مغناطیسی نیز بهره برد. در مرحله آخر ذرات از فیلتر عبور داده شده و خشک می گردند و آب انها گرفته می شود. پس از آب گیری تولیدات به انبار مخصوص ارسال می گردد. صادرات کنسانتره آهن به بسیاری از کشور ها در حال انجام می باشد.

صادرات این محصول در بازار های جهانی دارای فروش بسیار عالی بوده و یک برند تجاری شناخته شده محسوب می شود. این محصولات به کشور های منطقه از جمله عراق پاکستان ترکمنستان چین صادر گشته و در کشور های اروپایی یک محصول معتبر و مطمئن می باشد. تجارت این کالا در کشور های اطراف سبب فروش این محصول و رونق اقتصادی آن در بازار بین المللی گشته است.

خرید بدون واسطه سنگ آهن صادراتی

خرید بدون واسطه سنگ آهن صادراتی خرید بدون واسطه سنگ آهن مزیت های بسیاری را برای خریداران دارد. در این شرایط فروش افراد سودجو و دلال حذف می گردند. این محصولات صادراتی هستند و قیمت مناسبی دارند. خرید سنگ آهن کنسانتره در تمامی شهرها در حال انجام بوده و این کالا نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور و در تمامی استان ها دارا می باشد. جزو برترین ها هستند و هرگز دچار افت کیفیت نخواهند شد. از مرغوب ترین نوع سنگ آهن تهیه شده و ضد آب ضد حرارت و عیار بالا می باشند.

با توجه به عرضه مستقیم این محصولات و فروش بی نظیر تولید کنندگان این کالای تجاری شرایط ویژه ای را جهت فروش برای خریداران در نظر دارند. صادر کننده این محصول بهترین و مرغوب ترین محصولات را با کیفیتی فوق العاده جهت فروش در بازار داخلی با قیمتی مناسب و ارزان عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما