قیمت ارزان سنگ آهن صادراتی در فارس

قیمت سنگ آهن تحت تاثیر فاکتورهای زیادی قرار دارد که از جمله آنها می توان به قیمت فولاد، قیمت نفت خام، قیمت طلا، نرخ بهره و غیره اشاره کرد. البته نوسانات نرخ دلار نیز بر قیمت آن اثر فراوانی دارد. سنگ آهن فارس که جزو اقلام صادراتی است، با قیمت ارزان، آماده ارسال به سراسر ایران می باشد. خریداران کافیست که سفارش خود را در بخش فروش سایت ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به ارسال محصول به آدرس آنها اقدام شود.

قیمت ارزان سنگ آهن صادراتی در فارس

مراحل صادرات انواع سنگ آهن از ایران

مراحل صادرات انواع سنگ آهن از ایران

سنگ آهن ایران، سالانه در تناژ بالا به چین صادر می گردد، این کشور مهم ترین بازار هدف برای صادر کردن سنگ آهن است. بعد از چین، عراق رتبه دوم را در واردات این محصول، به خود اختصاص داده است، البته سنگ آهن تولید شده در ایران، به کشورهایی نظیر امارات متحده عربی، روسیه، هند، عمان و غیره نیز صادر می شود. سنگ آهنی که به این کشورها فرستاده می شود عموما از نوع هماتیت می باشد که در کشورهای هدف، تقاضای فراوانی برای این محصول وجود دارد.

صادرات سنگ آهن می تواند ارزآوری خوب و چشمگیری برای کشور به همراه داشته باشد، از این رو لازم است که برای پیشرفت هرچه بیشتر صنعت صادرات سنگ آهن، تمهیدات لازم از سوی مسئولین اندیشیده شود.

اولین مرحله برای صادرات هر کالایی از جمله سنگ آهن، این است که باید بازاریابی مناسبی صورت گیرد و بهترین کشور هدف برای صادرات انتخاب شود. بعد از اینکه کشور مقصد برگزیده شد، باید اسناد و مدارک لازم برای صادرات، توسط بازرگان از اداره گمرک در تهران، جمع آوری شود. یکی از مدارک مهم، کارت بازرگانی می باشد که تاجر باید سریعا نسبت به تهیه آن اقدام نماید.

در مرحله بعد باید پیش فاکتور سنگ آهن، توسط صادر کننده، به خریدار کالا ارائه شود. در صورت تایید پیش فاکتور از سوی خریدار خارجی، قرارداد بین دو طرف امضا شده و سنگ آهن به کشور مقصد فرستاده می شود. البته لازم به ذکر است که انجام صحیح تمام مراحل صادرات، نیاز به تجربه فراوان دارد و تاجران باید در این زمینه اطاعات کافی داشته باشند.

تولید کنندگان انواع سنگ آهن درجه یک در فارس

تولید کنندگان انواع سنگ آهن درجه یک در فارس سنگ آهن در انواع متفاوت و با نرخ های گوناگون، در ایران استخراج می شود. میزان آهن موجود در سنگ آهن، چیزی حدود بیست درصد می باشد که هرچه این مقدار بیشتر باشد، سنگ آهن گران تر شده و ارزش بیشتری دارد. تولید کنندگان انواع سنگ آهن درجه یک در فارس، این محصول را با قیمتی استثنائی و مناسب عرضه می کنند، برای تهیه این محصول می توانید از طریق سایت ما اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

3

  1. صادرات سنگ آهن می تواند ارزآوری خوب و چشمگیری برای کشور به همراه داشته باشد، از این رو لازم است که برای پیشرفت هرچه بیشتر صنعت صادرات سنگ آهن، تمهیدات لازم از سوی مسئولین اندیشیده شود.

  2. سلام وقت بخیر
    من از مشتریان همیشگی سنگ آهن شما هستم و بخاطر قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه ی دوستان و همکارانم پیشنهاد کردم که برای سفارش محصول حتما از سایت خوب شما اقدام کنند امیدوارم که کیفیت محصولاتتون همیشه خوب و ثابت بمونه

  3. سنگ آهن ایران، سالانه در تناژ بالا به چین صادر می گردد، این کشور مهم ترین بازار هدف برای صادر کردن سنگ آهن است. بعد از چین، عراق رتبه دوم را در واردات این محصول، به خود اختصاص داده است، البته سنگ آهن تولید شده در ایران، به کشورهایی نظیر امارات متحده عربی، روسیه، هند، عمان و غیره نیز صادر می شود. سنگ آهنی که به این کشورها فرستاده می شود عموما از نوع هماتیت می باشد که در کشورهای هدف، تقاضای فراوانی برای این محصول وجود دارد.

تماس با ما