قیمت ارزان انواع سیم مفتول صادراتی در شهر قم

قیمت ارزان انواع سیم مفتول صادراتی در شهر قم، نظر و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است و موجب گسترش و رونق یافتن عرضه این محصول شده است، زیرا این محصول علاوه بر این که به صورت مستقیم توسط شخص تولید کننده با ارائه ضمانت در سراسر نقاط کشور عرضه می شود به بسیاری از کشور های جهانی نیز صادر می شود که به دلیل این که سیم مفتول قیمت مناسبی دارد، باعث چندین برابر شدن طرفداران این محصول در داخل و خارج از کشور شده است.

قیمت ارزان انواع سیم مفتول صادراتی در شهر قم

پارامترهای موثر در تعیین قیمت سیم مفتول باکیفیت

پارامترهای موثر در تعیین قیمت سیم مفتول باکیفیت سيم مفتول، یکی از بهترین و پر کاربرد ترین محصولات است، که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی بهره مند می باشد. این نوع محصولات، از مواد متفاوتی تولید می شوند، که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلفی نیز می باشند. در بازار های داخلی انواع سیم مفتول به فروش می رسند، که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی است، که توسط شرکت های تولیدی تعیین می شوند. عوامل زیادی بر قیمت این محصولات تاثیر گذار هستند، که در زیر به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  1. مواد به کار رفته در تولید آن ها
  2. کیفیت
  3. نحوه ی تولید
  4. وزن و حجم آن ها
  5. شرکت تولیدی

سیم مفتول در مارک ها و برند های گوناگونی در بازار وجود دارد، که هر کدام دارای خصوصیات خاص خود هستند. سیم مفتول درجه یک، یکی از پر فروش ترین نمونه های موجود در کشور است، که با قیمت های مختلف توزیع و به فروش می رسند. این نوع از محصولات در بسته بندی های متنوع و توسط نمایندگی های مربوطه به سراسر کشور پخش می شوند.

عرضه بی واسطه سیم مفتول درجه یک به صورت عمده

عرضه بی واسطه سیم مفتول درجه یک به صورت عمده یکی از روش های فروش سیم مفتول عرضه بی واسطه است که همانگونه که از نامش پیدا است در این روش، هیچ گونه واسطه و دلالی بین تولید کننده و مشتريان وجود ندارد و همین امر، موجب می شود. هزینه های اضافی حذف گردند و نرخ و قیمت محصول به طور قابل ملاحظه ای کاهش یابد. مرکز عرضه ما در عرصه فروش مستقیم و بدون واسطه فعالیت می کند که در این عرصه به موفقیت ها و مراتب بسیار بالایی دست یافته است.

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز توزیع کننده فروش اینترنتی سیم مفتول درجه یک می باشد که از دیرباز در حوزه تولید و فروش مستقیم این محصول به مشتریان فعالیت داشته و توانسته است، بهترین و با کیفیت ترین سیم مفتول را همراه با قیمتی مناسب و کمترین هزینه ترخیص کاری به دست مشتریان برساند، بنابراین، شما مشتریان عزیز جهت دسترسی به این محصول، می توانید به سایت شرکت ما مراجعه نموده و این محصول را ثبت سفارش نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

4

  1. سيم مفتول، یکی از بهترین و پر کاربرد ترین محصولات است، که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی بهره مند می باشد. این نوع محصولات، از مواد متفاوتی تولید می شوند، که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلفی نیز می باشند. در بازار های داخلی انواع سیم مفتول به فروش می رسند، که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی است، که توسط شرکت های تولیدی تعیین می شوند.

  2. سلام
    چقدر خوبه که تولیدات داخلیمون از کیفیت بالایی برخوردار شده تا ما بتونیم با خیال راحت خرید کنید امیدوارم این سیم های مفتول کیفیت خوبشون ثابت شده و همواره بتونیم با هم کار کنیم

  3. با سلام و وقت بخير
    من از محصولات این سایت خرید کردم و از خریدم بسیار راضی هستم . این سایت رو یرای تهیه این محصول پیشنهاد میکنم.

  4. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی

تماس با ما