فروش کلی سنگ آهن شیراز

فروش کلی سنگ آهن شیراز به روش های گوناگونی در سطح بازار داخلی و خارجی انجام می گیرد. فرآوری سنگ آهن بر اساس محصول تولیدی به دو دسته تولید سنگ آهن دانه بندی شده و تولید کنسانتره سنگ آهن تقسیم می شود. این نوع سنگ بسیار پر کاربرد بوده و در صنایع فولاد سازی بسیار استفاده می شود، برای خرید و آشنایی بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

فروش کلی سنگ آهن شیراز

نکاتی در خصوص سنگ آهن عیار بالا

نکاتی در خصوص سنگ آهن عیار بالا

سنگ آهن عیار بالا کاربرد بسیار بالایی در صنایع پتروشیمی و فولاد دارد. و در بین کشور های خارجی بسیار متقاضی داشته و همواره مورد توجه بسیاری از مردم بوده است.

سنگ اهن عیار بالا از دو کانی هماتیت و مگنتیت تولید شده است، هماتیت نوعی کانی با فرمول شیمیایی Fe2o3 به نام حدید و شادنه می باشد. این کانی 70 درصد Fe و 30 درصد اکسیژن است و در رنگ سازی و تولید ضد زنگ استفاده می شود

سنگ آهن عیار بالا در برابر اکسایش و ضربه بسیار آسیب پذیر بوده است و جهت استفاده در ساز های فلزی مستحکم و ساختمان سازی استفاده می شود. این نوع محصول از ترکیب کربن، نیکل و کروم تشکیل شده است و در صنایع مختلف پر کاربرد می باشد.

در محاسبه ی عیار آهن شکل ترکیبی بسیار موثر می باشد و در صورتی که آهن به صورت سیلیکات باشد در تعیین عیار محسوب نمی شود. عیار آهن برای مصرف در کوره بلند بستگی به نوع گانگ آن دارد، بعضی از سنگ های آهن دارای گانگ آهکی هستند و مواد گداز آور کمتری نیاز دارند. به عنوان نمونه سنگ های آهن لرن در فرانسه به علت داشتن گانگ آهکی با عیار کمتر از 40 درصد به کار برده می شود

خرید بدون واسطه سنگ آهن شیراز

خرید بدون واسطه سنگ آهن شیراز خرید سنگ آهن از طریق این مجموعه تخصصی با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می گیرد. سنگ آهن در انواع مختلف می باشد و هر چه آهن آن افزایش یابد ارزش بالاتری دارد. انواع سنگ آهن عبارتند از:

  • سنگ آهن مگنتیت: این نوع از سنگ آهن به رنگ سیاه می باشد و دارای خاصیت الکترومغنایسی می باشد. از این سنگ برای تولید آهن ربا استفاده می گردد و در اکتشاف و فرآوری ها بسیار کم هزینه می باشد. و بیشتر در آلمان، سوئد، فنلاند، رومانی، اتریش، ایتالیا، برزیل، سوئیس، استرالیا، آمریکا، هند و مصر یافت می ‌شود.
  • سنگ آهن هماتیت: این محصول به وسیله آب و اسید کلریک تمیز می شود و می توان از آن به عنوان رنگدانه نیز استفاده کرد. شکل ظاهری این سنگ آهن، فلس دار و دانه دانه است و به رنگ قرمز قهوه ای و به صورت صدفی و فلزی است. از ویژگی های این سنگ می توان به ضد زنگ بودن آن اشاره کرد. هماتیت بیشتر در آلمان، اتریش، ایتالیا، سوئد، انگلستان، کانادا، استرالیا، لیبریا، برزیل، روسیه و جزیره هرمز در ایران یافت می ‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما