فروش مستقیم کنسانتره آهن اندیمشک

کنسانتره آهن یکی از کاربردی ترین محصولات در صنایع مختلف از جمله کارخانه های تولید کننده میلگرد اصفهان 16 و فولاد و آهن می باشد که از سنگ آهن به دست می آید و بسیار پرفروش است، این روز ها فروش مستقیم کنسانتره آهن اندیمشک به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی در سطح کشور در حال انجام می باشد که به دلیل کاربرد وسیع و کیفیت درجه یک استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

فروش مستقیم کنسانتره آهن اندیمشک

از خصوصیات کنسانتره آهن اسفنجی چه می دانید؟

از خصوصیات کنسانتره آهن اسفنجی چه می دانید؟ کنسانتره آهن اسفنجی به صورت قطعات کروی و متخلخل است و دارای ظاهری اسفنجی شکل بوده که به همین علت به این نام شناخته می شود، این محصول یکی از کاربردی ترین انواع‌ فرآورده های سنگ آهن محسوب می شود که دارای عیار آهن بالایی است و به روش احیای مستقیم از سنگ آهن و بدون ذوب کردن آن به دست می آید و یک منبع انرژی بسیار کارآمد برای کارخانه های تولید کننده فولاد به شمار می آید و امروزه در کوره های القایی کاربرد گسترده ای دارد همچنین در صنعت ریخته گری و ذوب آهن و …. نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این روز ها بسیاری از کارخانه های فولاد سازی و تولید محصولات میلگرد اصفهان 18 و آهنی و فلزی از خریداران عمده این محصول می باشند و آن را با قیمتی مطلوب و در حجم زیاد تهیه می کنند و با بهره گیری از کنسانتره آهن اسفنجی انواع‌ محصولات مختلف را با بهترین کیفیت تولید و ارائه می کنند.

پخش انواع کنسانتره آهن اندیمشک

پخش انواع کنسانتره آهن اندیمشک در حال حاضر بازار پخش کنسانتره آهن اندیمشک به دلیل کیفیت مرغوب و کارایی مطلوب بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که اکثر آنها این محصول را به شکل کلی و یا قیمتی مقرون به صرفه تهیه می کنند،. امروزه روش های مختلفی برای خرید و فروش انواع کنسانتره آهن وجود دارد که اغلب مشتریان به علت دسترسی داشتن به اینترنت و فضای مجازی خرید غیر حضوری را انتخاب می کنند و در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه می توانند محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نمایند.

انواع کنسانتره آهن در مناطق مختلف کشورمان تولید و عرضه می شود و یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده این محصول در استان خوزستان و شهرستان اندیمشک قرار دارد که با بهره گیری از سنگ آهن درجه یک و استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی انواع‌ کنسانتره را با رعایت استاندارد های مربوطه و طی مراحل مختلف تولید نموده و پس از آماده شدن در بسته بندی مناسب و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما