فروش عمده کنسانتره آهن گل گهر

فروش انواع سنگ آهن کردستان و کنسانتره آهن گل گهر به صورت عمده انجام می شود؛ می دانیم که کنسانتره آهن، محصول فرآوری شده سنگ معدنی آهن بوده و ماده اولیه اصلی تولید فولاد به شمار می رود؛ لازم به ذکر است که کارخانه تولید کنسانتره گل گهر واقع در شهرستان سیرجان (از شهرهای استان کرمان) از بهترین عرضه کنندگان کنسانتره آهن محسوب شده و به صورت گسترده ای فعالیت می کند؛ ناگفته نماند محصول نام برده شده به نوبه خود اقسام گوناگونی دارد.

فروش عمده کنسانتره آهن گل گهر

5 ویژگی مهم کنسانتره آهن اسفنجی

5 ویژگی مهم کنسانتره آهن اسفنجی قبل از بیان ویژگی های مهم کنسانتره آهن اسفنجی باید بیان کرد که به طور کلی سنگ آهن به دست آمده از معادن به صورت ترکیباتی از آهن موجود بوده و جهت استفاده در صنعت نیاز به فرآوری دارد؛ در این راستا به دو محصول سنگ آهن دانه بندی شده و کنسانتره آهن مواجه می باشیم؛ یکی از مشخصه های بسیار مهم کنسانتره آهن اسفنجی عیار بالای آن می باشد.

در ادامه مطالب بالا باید بیان کرد که کنسانتره آهن اسفنجی، دارای درصد بالایی آهن بوده و طی فرآیند تولید آن بسیاری از مواد اضافه موجود در سنگ آهن اولیه حذف شده اند.
قابلیت تحمل درجه حرارت بالا از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می روند.

لازم به توضیح است که قابلیت تولید نسبتاً راحت کنسانتره آهن اسفنجی، همچنین کاربرد آن در تولید فولاد و سایر مواد مشابه از دیگر خصوصیات مهم آن محسوب می گردند.
به طور کلی فرآیند کنسانتره سازی از آهن طی فرآیندهای مختلفی انجام شده و مراحلی مثل خرد شدن، آسیاب کردن، پر عیار سازی و آبگیری را شامل می شود.

قیمت انواع کنسانتره آهن گل گهر

قیمت انواع کنسانتره آهن گل گهر قیمت سنگ آهن کلوخه و کنسانتره آهن گل گهر چقدر است؟ جهت پاسخ به این سوال قبل از هر چیز باید گفت؛ از آنجا که کنسانتره آهن به نوبه خود انواع مختلفی دارد؛ طبیعتاً با قیمت های گوناگونی عرضه می شود؛ اما علاوه بر این یک سری مسائل اقتصادی و تجاری نیز به نوبه خود بر نرخ نهایی محصول نام برده تاثیر می گذارند.

در ادامه به برخی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت کنسانتره آهن گل گهر اشاره می کنیم:

  • نوع سنگ معدن آهن اولیه استخراج شده
  • فرآیندهای انجام شده بر روی سنگ آهن اولیه جهت تهیه کنسانتره
  • کیفیت و عیار کنسانتره آهن گل گهر سیرجان
  • نوع ترکیبات آهن و سایر عناصری که به صورت جزئی در کنسانتره موجود هستند.
  • نحوه تجارت کنسانتره آهن

همان طور که از موارد بالا مشخص است؛ علاوه بر نوع و ویژگی های سنگ آهن، نحوه تجارت آن نیز مهم بوده و بر قیمت محصول تاثیر می گذارد؛ در یک بیان کلی و خلاصه وار می توان گفت که هر چه حجم سفارش یا خرید کنسانتره بیشتر باشد؛ قیمت آن مناسب تر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما