فروش عمده کنسانتره آهن خشک

در حال حاضر فروش کنسانتره آهن خشک به صورت عمده و در تناژ بالا در بازار های داخلی و خارجی در حال انجام است که ضمن داشتن کیفیت مطلوب از قیمت بسیار منصفانه و عادلانه ای نیز برخوردار می باشد که توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و با جلب اعتماد و اطمینان خاطر آنان، بر میزان عرضه و تقاضا برای آن تا حدود زیادی بیفزاید که در نهایت افزایش حجم و میزان تولید این محصول را به دنبال خواهد داشت.

فروش عمده کنسانتره آهن خشک

نحوه تولید کنسانتره آهن خشک

نحوه تولید کنسانتره آهن خشک

از آنجا که فرایند تولید آهن با جدا سازی این محصول از سنگ آهن در طی فرآیند مخصوصی انجام می شود تولید کنسانتره آهن ‌در اولویت تولید قرار می گیرد چرا که سنگ آهن به تنهایی به دلیل عیار بسیار پایین آن قابل استفاده و مصرف نمی باشد.

شایان ذکر است که برای تولید کنسانتره آهن به صورت خشک و بدون استفاده از آب عیار قوی را از ضعیف جدا می نمایند بدین صورت که ابتدا سنگ آهن را به اندازه های معینی خرد نموده و سپس در ابعاد و اندازه های مشخص آنها را به بخش آسیاب انتقال می دهند که در آنجا از سرند عبور داده تا از ورود ریز سنگ‌ها به داخل دستگاه آسیاب یا پودر کن جلو گیری نمایند.

در مرحله بعدی برای جداسازی عیار های بالا آن را با آب مخلوط کرده تا به شکل خمیر در آورده و سپس به وسیله دستگاه های مغناطیسی آن را از نخاله ها جدا کرده و به مرحله آب گیری یا خشک کردن می برند تا پس از رطوبت گیری نود درصدی به انبار در جهت تهیه فولاد انتقال داده شوند.

باید متذکر و خاطر نشان کرد که این تولید دارای صرفه اقتصادی بسیار برای کشور است ضمن اینکه در مصرف آب که از کمبود برخوردار است بسیار صرفه جویی می شود.

خرید انواع کنسانتره آهن خشک

خرید انواع کنسانتره آهن خشک

امروزه خرید کنسانتره آهن خشک به صورت مستقیم و عمده از طریق وب سایت اینترنتی منحصر به فرد آن و نیز بازار های سنتی آن به صورت شبانه روزی انجام می شود که هر کدام در قیاس با شیوه انتخاب حضوری یا غیر حضوری آن از قیمت متمایزی برخوردار می باشد.

شایان ذکر است که خرید اینترنتی این محصول به دلیل اینکه دارای مزایای ویژه ای هم چون: عدم نیاز به مراجعه حضوری و صرف هزینه های جانبی مانند رفت و آمد و نیز جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر نسبت به نوع حضوری آن است که همین معیار های باعث افزایش تقاضای متعدد با آن شده است که تاثیر شگرفی در افزایش تولید و هم چنین عرضه این محصول خواهد داشت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما