فروش سنگ آهن مرکزی بافق یزد

معادن سنگ آهن کنسانتره با هدف اشتغال‌ زایی، تامین کننده سنگ آهن ایران و تولید سنگ مرغوب و با کیفیت برای انواع کاربرد های ساختمانی، روزانه میلیون‌ها تن سنگ از معدن استخراج کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که در این مسیر؛ حفظ و بهبود عملکرد و همچنین تلاش برای افزایش راندمان و کیفیت در سایه‌ی جلب اعتماد و رضایتمندی مشتریان را در اولویت قرار داده است.

همچنین، با توجه به سطح کیفی و مرغوبیت محصولات؛ همواره مورد توجه کشورهای خارجی بوده و در فهرست کالاهای صادراتی کشور قرار دارد. فولاد در جهان و ایران بر اساس دو فرآیند اصلی پایه سنگ‌ آهن و قراضه تولید می‌شود که در همین راستا، این کارخانه؛ تأمین انواع سنگ ‌آهن مورد استفاده‌ کارخانه های فولادی را نیز انجام می‌دهد.

در شرایط این روزهای بازار سرمایه ایران و دنیا؛ ارزش این صنعت، همواره روندی افزایشی را تجربه کرده است. به همین جهت و در راستای تأمین نیازهای صنعتی کشور، فروش سنگ‌ آهن مرکزی بافق یزد؛ بدون واسطه، با نازل‌ ترین قیمت و در اسرع وقت؛ صورت می‌پذیرد.فروش سنگ آهن مرکزی بافق یزد

از سنگ آهن بیشتر بدانید

از سنگ آهن بیشتر بدانید آیا میدانستید فولاد از دو پایه سنگ معدن و قراضه تولید می شود؟ از سنگ آهن بیشتر بدانید؛ سنگ آهن 5 درصد از پوسته زمین را تشکیل می‌دهد.

با استخراج سنگ آهن ناخالص از پوسته زمین و جداسازی ناخالصی‌ ها، پودر تیره رنگ نقره ای-قهوه ای آهن حاصل می‌شود. این عنصر به راحتی اکسیده می‌شود و به تنهایی خیلی محکم نیست و برای افزایش استحکام آن جهت به‌کارگیری در بخش‌هایی چون ساختمان سازی، آلیاژ آن با استفاده از عناصر زیادی تهیه می‌شود.

این عناصر متفاوت هستند و متداول‌ ترین آن‌ها نیکل و کروم است.

مواردی مورد مصرف آن؛ سنگ آهن کویر به عنوان ماده اصلی تولید فولاد، به صورت کنسانتره، پلت، تکه ای و ریزدانه تولید و عرضه میشود. در صنایع خودرو سازی و ساخت و ساز، بخش‌های اصلی مصرف‌کننده فولاد هستند و در نتیجه میزان تقاضای فولاد بر تقاضا و قیمت سنگ آهن تأثیر گذار است.

تامین کننده انواع سنگ آهن مرکزی ایران

تامین کننده انواع سنگ آهن مرکزی ایران معدن سنگ آهن بافق یزد و شرکت فولاد واقع در زنجان از تامین کننده انواع سنگ آهن مرکزی ایران به شمار می رود. مجتمع صنعتی و معدنی آهن و فولاد شهر آذربایجان  در زمینه تولید و تامین انواع مواد اولیه شامل سنگ آهن کنسانتره، گندله سنگ آهن، آهن سنگ اسفنجی و بریکت، شمش فولاد، میلگرد، ورق، ضایعات آهن برگشتی واحدها از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. همراه تولید امکان تهیه انواع مواد خام و فرآورده های فولادی یکی از ویژگی های متمایز آن به شمار می رود که فرصت همکاری با شرکت ها و کارخانه های فولاد سازی و شمش ریزی را به ارمغان می آورد. شهرستان بافق يكی از غنی ترين مناطق به لحاظ بهره مندی از معادن است و در اين ميان سنگ آهن دارای بيشترين معادن در اين شهرستان است از اين رو بافق را شهر معدنی ايران  و يا شهر سنگ آهن ايران مي نامند. مهم ترین معادن این شهر معدن سنگ آهن چغارت است که به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق مشهور است.معدن چغارت در 12 کیلومتری شمال شرقی شهر بافق و در 125 کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد و 75 کیلومتری جنوب غربی شهر بهاباد و در حاشیه کویر قرار دارد. این معدن دارای ذخیره 177.2 میلیون تنی شامل میلیون تن B.F و 70.2 میلیون تن سنگ آهن پر فسفر و کم عیار است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما