فروش بهترین سنگ آهن کم عیار ایران

سنگ آهن چاه گز کم عیار از مواد معدنی بسیار کاربردی می باشد که در بسیاری از صنایع به مصرف می رسد. این محصول انواع مختلفی دارد و از رایج ترین آنها می توان کروم و نیکل را نام برد.

فروش بهترین سنگ آهن ایران به صورت غیر حضوری مقدور می باشد و مشتریان می توانند به صورت اینترنتی آن را تهیه کنند. این محصول با قیمت بسیار مناسب و عمده ای پخش می گردد.

فروش بهترین سنگ آهن کم عیار ایران

همه چیز درباره سنگ آهن کم عیار

همه چیز درباره سنگ آهن کم عیارسنگ آهن خواف کم عیار از بهترین معادن ایران استخراج شده است و در رنگ های نقره ای تا قهوه ای دیده می شود. از این محصول به تولید محصولات فولادی مختلف مانند شمش و بریکت پرداخته می شود.

این سنگ به عنوان یکی از مواد اولیه اصلی در صنایع شناخته می شود و عیار آن کمتر از 80 درصد می باشد. استحکام آن بالا بوده و در صنعت خودروسازی و ساخت و ساز مصرف زیادی را به خود اختصاص می دهد.

فرآیند تولید آن بسیار تخصصی بوده و در کوره های ویژه با حرارت بالا حدود 1600 درجه سانتی گراد تحت فشار قرار می گیرد. این سنگ پس از اتمام طول عمر خود قابل بازیافت می باشد و به عنوان ضایعات از آن استفاده می گردد.

از فرآورده های آن می توان گندله و کنسانتره آهن را نام برد که از عیار بیشتر برخوردار هستند و در کارخانجاتی مانند ذوب آهن و فولاد به کار می روند.

پخش سنگ آهن ایران به صورت مستقیم

پخش سنگ آهن ایران به صورت مستقیم عرضه کننده سنگ آهن ایران به صورت مستقیم و غیر حضوری و از راه دور تمامی مشتریان و خریداران از سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار می ‌دهد. مشتریان می توانند این کالا را با قیمت بسیار مناسب تر از بازار حضوری تهیه و به استفاده از آن بپردازند.

مرکز پخش سنگ آهن تنوع بسیار بالایی را به خود اختصاص می ‌دهد و انتخابات بسیار زیادی را برای مشتریان به ارمغان می ‌آورد. تمامی محصولات به صورت اورجینال و از بهترین شرکت های سازنده جمع آوری شده و به صورت عمده و کلی ارائه داده می ‌شوند.

می توان برای بهره بردن از کمترین قیمت های محصول آن را به صورت عمده سفارش داده که هزینه ها در آن بسیار کاهش می‌یابد. این روش برای خرده فروشان بسیار مناسب است و می‌توانند از رفت و آمدهای مکرر پرهیز کنند.

جهت برقراری ارتباط می توان با استفاده از شماره هایی که در قسمت پایین قرار داده شده است با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمود و درخواست خود را مطرح کرد. سفارشات بررسی می شوند و به محل مورد نظر در اقصی نقاط کشور ارسال می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما