فروش انواع سنگ آهن خام

فروش میلگرد بستر گلستان و سنگ آهن خام از گذشته تا کنون همواره در حجم گسترده به انجام رسیده است.

زیرا سنگ آهن جزو مهم ترین مواد اولیه در صنایع ذوب آهن و فولاد به حساب می آید و از آن جایی که اقتصاد ایران وابستگی شدیدی به این صنایع دارد، لذا روز به ‌روز فروش سنگ آهن خام رونق می گیرد.

امروزه نیز فروش انواع سنگ آهن خام به روش های اینترنتی و غیر حضوری انجام می‌ شود که با این روش ها خریداران می توانند در وقت و هزینه خود صرفه جویی بیشتری به عمل برسانند.

فروش انواع سنگ آهن خام

چرخه تولید سنگ آهن خام

چرخه تولید سنگ آهن خام سنگ آهن خام، یک کانی طبیعی است که پنج درصد از پوسته زمین را تشکیل می دهد.

در واقع چرخه تولید سنگ آهن خام یکی از مهم ترین فعالیت ‌های صنعتی و معدنی ایران است. چرا که اکثر صنایع وابسته به ذوب آهن به این ماده نیازمند هستند. سنگ آهن خام یکی از مهم ترین مواد اولیه در تولید فراورده های فولادی و آهنی می باشد.

برای تولید میلگرد بستر مازندران ابتدا سنگ آهن از معادن آهن استخراج می ‌شود. همان ‌طور که می‌دانید آهن ماده ای نا پایدار است و به سرعت با اکسیژن موجود در هوا واکنش می دهد. لذا غالبا سنگ آهن دارای نا خالصی های زیادی است که هنگام استخراج این ناخالصی ها باید تا حدی از سنگ جدا شود و عیار سنگ آهن خام افزایش یابد تا بتوان با آن انواع فرآورده های فولادی و آهنی را تولید کرد.

سنگ آهن پس از استخراج وارد کارخانه تولید سنگ آهن خام شده و توسط سنگ شکن هایی به قطعات ریزی تقسیم‌ بندی می‌شود. طی فعالیت ‌ها و عملیاتی که بر روی این سنگ انجام می‌شود، عیار سنگ آهن افزایش می‌ یابد. همچنین سنگ های آهن از لحاظ عیار شان با یکدیگر تفاوت دارند که توسط دستگاه های مخصوص این سنگ ها از لحاظ میزان عیار خود از یک دیگر جدا می شوند.

آخرین مرحله چرخه تولید سنگ آهن خام فرایند آبگیری آن است. هنگامی که رطوبت و آب سنگ آهن توسط فیلتر های مخصوصی گرفته می شود، آهن اسفنجی تولید می شود که از این محصول به عنوان خالص ترین ماده اولیه برای تولید انواع فرآورده های فولادی استفاده می کنند.

خرید انواع سنگ آهن خام

خرید انواع سنگ آهن خام برای خرید انواع سنگ آهن روش های مختلفی ابداع شده است. خریداران می توانند از هر یک از این روش‌ ها به سنگ آهن خام مورد نظر خود دست یابند. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که برای خرید سنگ آهن خریداران باید این محصول را از تمامی جوانب مورد بررسی قرار دهند. چرا که غالباً سنگ آهن به صورت عمده و کلی خریداری می‌ شود و اگر اشتباهی در خرید آن صورت گیرد، به خریدار خسارت‌ های جدی وارد می شود.

یکی از محبوب ترین روش های خرید سنگ آهن، خرید مستقیم و بی واسطه این محصول است. با خرید مستقیم انواع سنگ آهن، شما با هسته مرکزی تولید کننده سنگ آهن تماس برقرار می کنید و بدون کوچک ترین واسطه این محصول را با قیمت باورنکردنی و مناسب نسبت به قیمت های موجود در بازار تهیه می کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما