فروش استثنایی سنگ معدنی آهن

سنگ معدنی آهن یکی از مهمترین انواع سنگ هایی است که در طبیعت وجود دارد و می تواند برای تولید آهن و فولاد مورد استفاده قرار بگیرد؛ این سنگ در فروش استثنایی توسط تولید کننده این محصول ارائه می‌شود و خریداران از کلیه نقاط ایران می‌توانند در این فروش ویژه و استثنایی این سنگ معدنی آن را با قیمتی بسیار مناسب به دست آورند.

فروش به این شکل باعث می‌شود که خریداران هزینه کمتری برای تهیه و دستیابی به این محصول پرداخت کنند و به این ترتیب قیمت تمام شده انواع محصولات فولادی به دست آمده از این سنگ ارزان‌تر خواهد بود.

فروش استثنایی سنگ معدنی آهن

کاربردهای سنگ آهن در ذوب آهن

کاربردهای سنگ آهن در ذوب آهن یکی از کاربردهای مختلف سنگ آهن در صنعت ذوب آهن استفاده از آن برای ساخت انواع مختلف قطعات آهنی ریخته گری است که از جمله آنها می توان به انواع مختلف میلگرد ها و نبشی ها اشاره کرد همچنین این سنگ می تواند در صنایع ساخت و ساز، حفاری، تولید زغال سنگ و برخی از آنها نیز کاربرد داشته باشد.

از دیگر کاربردهای این سنگ این است که که با استفاده از روش‌های مختلف آن را در اشکال همچون آهن پودر شده یا رادیو اکتیو تبدیل می کنند که در ساخت انواع مگنت ها و حتی داروسازی می تواند کاربرد داشته باشد؛ نوع دیگر آهن به دست آمده از این سنگ اکسید آهن سیاه است که در ساخت انواع جوهر های مغناطیسی و ترکیبات پولیش مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این سنگ دارای کاربرد زیادی در کوره های ذوب است و بدون آن عملاً تولید محصولات فولادی امکان پذیر نیست از کاربردهای دیگر این محصول می‌توان به تولید آهن قرمز اشاره کرد که بیشتر جهت تهیه لوازم آرایشی، پلاستیک و حتی جهت جوهر پرینتر کاربرد دارد.

قیمت روز سنگ معدنی آهن

قیمت روز سنگ معدنی آهن از مهم ترین نکاتی که هنگام سفارش سنگ معدنی آهن وجود دارد اطلاع از قیمت روز این محصول است؛ این محصول دارای نرخ جهانی است و در کشور ما نرخ آن متاثر از نرخ ارز نیز می باشد بنابراین قبل از سفارش این سنگ باید از تاثیر این دو عامل در قیمت روز سنگ به طور کامل اطلاع داشت.

جهت استعلام قیمت سنگ آهن می توان از انواع مختلفی مانند انواع شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و از طریق آنها به صورت آنلاین با فروشنده این محصول قیمت روز را به دست آورد همچنین قیمت روز این سنگ در همین سایت نیز قابل رویت بوده و خریدارانی که صادرات این سنگ معدنی را به صورت خام به کشورهای دیگر انجام می‌دهند می‌توانند از این طریق از قیمت این سنگ خاص با خبر شوند و در صورت تمایل آن را خریداری کنند.

برای کسب اطلاع از قیمت عرضه سنگ آهن نیازی به مراجعه حضوری خریداران نیست و شیوه‌های گفته شده برای استعلام قیمت بسیار راحت خواهد بود تا به این شکل خریداران بتوانند در کمترین زمان اطلاعات مورد نیاز در این مورد آن را به دست آورند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما