فروشنده نرمه گندله سنگ آهن

فروشنده سنگ آهن کردستان تمام تلاش خود را می کند تا با ارائه محصولات با کیفیت مجذوبیت مشتری را به دست آورد و از رقبای خود پیشی بگیرد.

گندله سنگ آهن به دلیل کارایی بالا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. گلوله های سنگ آهن برای تولید انواع مختلف آهن و میلگرد بکار برده می شوند. این محصول بسیار محکم و بادوام است و برای تولید انواع قطعات آهن مربوطه حمل می شود.

فروشنده نرمه گندله سنگ آهن

نرمه گندله آهن چگونه به دست می آید؟

نرمه گندله آهن چگونه به دست می آید؟ نرمه گندله آهن با مش 325 با ابعاد 45 میکرون به همراه آب و مواد افزودنی مانند هیدراکسید، کلسیم و آهک  و… توسط دستگاه گندله ساز چرخانده و تولید می شود.

این ماده از مواد اولیه و استراتژیک جهت تولید فولاد بوده که نقش بسزا و مهمی را در این صنایع ایفا می کند و دارای خلوص بالا و کیفیت ممتازی می باشد.
آنالیز آن شامل فلزاتی مانند سیلسیم، کلسیم، آلومینیم، منیزیم، آنادیون.تیتانیوم می شود، که شامل فسفر و گوگرد مواد مضر دیگر نمی باشد. مراحل تولید گندله آهن شامل موارد زیر است؛

  • مرحله اولیه شامل ارائه مواد مورد نظر و همچنین آماده سازی، دریافت و انباشت و برداشت محصول می شود.
  • مرحله دوم شامل مخلوط سازی و رطوبت دهی گندله آهن است. که این مرحله از تهیه و مخلوط کنسانتره سنگ آهن، پودر سنگ، پودر بنتونیت و پودر زغال سنگ می رود.
  • مرحله سوم بخش گندله خام را شامل است، که حاصل از مخلوط سیلوها که هر کدام در یک دیسک یا درام گندله ساز ذخیره می شوند.

 

 

خرید نرمه گندله آهن کارخانه سیرجان

خرید نرمه گندله آهن کارخانه سیرجان خرید سنگ آهن کلوخه و نرمه گندله آهن از کارخانه سیرجان توانسته با ارائه محصولی با کیفیت و با شناخت بازار سود فراوانی به دست بیاورد.
کیفیت بالا آن باعث شده فعالان اقتصادی در این زمینه افزایش یابد. این محصول در صنایع مختلف کاربرد وسیعی دارد، به همین دلیل در ادامه مطالب با نحوه ی تولید آن آشنا می شوید.  مراحل تولید گندله آهن در کارخانه سیرجان عبارت هستند از

  • بخش گندله خام، مهمترین مرحله می باشد، بعد از استخراج این محصول از معادن اقدام به قطع قطع کردن آن می کنند.
  • ترکیبات کنسانتره با نوار نقاله از قسمت میکسرها منتقل به مخزن شارژ دیسک شده و به زیر دیسک توسط تغذیه کننده شارژ می شود و این مخلوظ با غلطیدن بر روی هم در اشکال مختلف تولید می شود.
  • گندله خام بر روی نوار پخش و در کوره پخت در پالت شارژ خواهد شد.
  • در بخش سرند جهت استفاده لایه محافظ نوار پخت گندله در سایز استاندارد جدا شده و نمونه های ریز جمع آوری می شود و برای بار دوم به چرخه تولید باز می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما