فروشنده نرمه گندله آهن سیرجان در بازار

فروشندگان سنگ آهن کردستان برای فروش نرمه آهن، فروشگاه های آنلاینی را برای خرید این محصول ایجاد کرده اند.

این محصولات نرمه آهن در تمامی فروشگاه های سطح شهر وجود دارد و برای تمامی گروه های سنی قابلیت استفاده خواهد داشت.

تولید کنندگان نرمه آهن برای تولید بهتر محصولات خود اقدام به خرید محصولات اولیه مناسب خواهند کرد که گاهی این محصولات وارداتی هستند و قیمت ارز در خرید و فروش آن ها تاثیری بالایی خواهد داشت. نرمه آهن در تمام جهان استفاده و کارایی بالایی دارد و این کاربرد باعث شده تا محبوبیت زیادی در جوامع داشته باشد.

فروشنده نرمه گندله آهن سیرجان در بازار

روش تولید نرمه گندله آهن

روش تولید نرمه گندله آهن گُندله یعنی گلوله‌های تولید شده از نرمه سنگ آهن و سایر مواد افزودنی که نخست خام و سپس پخته شده و سخت می‌شود؛ و برای احیا به روش سنتی تولید آهن در کوره بلند یا روش‌های متعدد احیای مستقیم به کار می‌رود.

سنگ آهن کلوخه با مش ۳۲۵ یا ابعاد (۴۵ میکرون) به همراه آب و مواد افزودنی مثل: هیدرواکسید کلسیم یا شیر آهک، آهک، بنتونیت، و انواع چسب‌های آلی و معدنی (نشاسته، سیمان…) مخلوط شده و توسط دستگاه گندله‌ساز چرخانده می‌شود تا گندله‌های مورد نظر ساخته شود. آنالیز آن شامل اکسید فلزاتی مانند سیلیسیم، کلسیم، آلومینیوم، منیزیم، وانادیوم، تیتانیوم، منگنز می‌باشد. همچنین فسفر و گوگرد جزء موارد مضر در آنالیز می‌باشند.

مهمترین واحدهای تشکیل دهنده مجتمع گندله سازی عبارتند از: واحد انباشت و برداشت کنسانتره (شامل دو پایل Buffer و دو پایل Blending) ـ دریافت و ذخیره بنتونیت ـ دریافت و ذخیره سنگ آهک ـ خردایش ـ مخلوط سازی ـ گوی سازی ـ پخت گندله ـ واحد انباشت و برداشت محصول ـ تأسیسات جنبی .

تولید کنندگان نرمه گندله آهن سیرجان

تولید کنندگان نرمه گندله آهن سیرجان بهترین کارخانه گندله آهن خواستار حمایت دولت و مصرف کنندگان ایرانی هستند تا بتواند تولیدات خود را با بهترین نوع کیفیتی به بازار داخلی و خارجی بفروشند. این تولیدات بنا به نیاز مردم و بودجه ای که خریدار دارد، درجه بندی خواهد شد و هر شخصی با توجه به قدرت خریدی که دارد، می تواند اقدام به خرید محصولات نرمه آهن کرده و بهترین سود را داشته باشد.

متاسفانه بازار امروز ایران دستخوش تغییرات زیادی شده است و وجود دلال ها در بازار آزاد تاثیری زیادی بر روی نوسانات قیمت نرمه آهن خواهد گذشت. از طرفی نرمه آهن در ایران به قیمت ارز نیز بستگی دارد و بالا و پایین شدن قیمت ارز در ایران و واردات آن با مشکلات زیادی رو به رو است.

اما صادرات این محصول با سود بیشتری همراه خواهد بود و به گونه ای ارز آور است. نرمه آهن اگر با کیفیت بالا تولید شود، بازار تقاضای آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد و درنتیجه با بالا رفتن میزان خرید، قیمت بالای آن شکسته می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما