فروشنده معتبر سنگ آهن شیراز

سنگ آهن مهمترین ماده معدنی است که بیشترین ساختار پوسته زمین را تشکیل می دهد. زمانی که سنگ آهن خام استخراج می شود به دلیل خالص بودن رنگی قهوه ای تیره دارد که در مقابل حرارت به راحتی ذوب شده و امروزه در صنعت آهن و فولاد بیشترین مصرف را دارد. فروشنده معتبر سنگ آهن شیراز را به صورت عمده و جزیی در دسترس مشتریان قرار می دهند و مشتری می تواند بر حسب نیاز و بودجه خود خرید را انجام دهد. 

فروشنده معتبر سنگ آهن شیراز

5 ویژگی سنگ آهن خام چیست؟

5 ویژگی سنگ آهن خام چیست؟ سنگ آهن خام دارای ۵ ویژگی بارز بوده که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  1. میزان خلوص آنها دد این سنگ بسیار بالا بوده و به همین دلیل درجه سختی زیادی دارد و برای ساخت سازه های محکم و بادوام بهترین گزینه است. 
  2. رنگی قهوه ای تیره و روشن دارد و زمانی که در اثر حرارت ذوب می شود و رنگ و کیفیت خود را به خوبی حفظ می کند. 
  3. این سنگ دارای بافتی متراکم است که به سختی شکسته می شود و زمانی که برای ساخت سازه ها هم به کار می رود استحکام زیادی دارد. 
  4. از دیگر ویژگی ها می توان به وزن سنگین اشاره کرد که نشان از خالص بودن سنگ است و حمل و نقل آن بیشتر توسط ماشین آلات ثورت می گیرد. 
  5. سنگ آهن زمانی که ذوب می شود انعطاف پذیری بالایی پیدا می کند و در زمان سرد شدن هم به سرعت سخت می شود. 

شرکت تولیدی سنگ آهن شیراز

شرکت تولیدی سنگ آهن شیراز این شرکت در زمینه تولید سنگ آهن شیراز فعالیت گسترده ای در کشور دارد و توانسته با استخراج انبوه نیاز بازارهای داخلی و خارجی را به راحتی برطرف سازد.‌ این شرکت با بهره گیری از تجربه و تخصص خود موفق به تولید و ارائه محصولی درجه یک و با کیفیت شده که امروزه فروش بهتری از دیگر شرکت ها دارند. این سایت با توزیع محصولی درجه یک و مرغوب در بازار واخلی و خارجی نیاز بیشتر مشتریان را تامین کرده و صادرات خوبی را تجربه می کند. 

شرکت های بزرگ ایرانی اولین تولید کننده در خاورمیانه می باشند. این شرکت ها با به استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته اند محصولی درجه یک را تولید کنند و باعث رونق اقتصادی کشور گردند. 

این اقدام توانسته است نیاز کارخانه های فولاد و آهن را به سنگ آهن بر طرف کند. نمونه های تولید ایران مطابق با استاندارد های جهانی بوده و از نظر امنیت کاملا تست شده می باشد و مهر استاندارد در بسته بندی های آن هک شده است. 

سنگ های ایرانی به خاطر کیفیت عالی و قیمت استثنایی به بسیاری از نقاط جهان به ویژه کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می گردند و باعث افزایش بهبود وضعیت اقتصادی کشور می شوند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما