فروشنده انواع کنسانتره آهن زنجان

یکی از مواد پایه ای و پر کاربرد در صنایع فولاد و ذوب آهن که از فراورده های آهن محسوب شده و برای تولید فولاد با درجات کیفی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد، کنسانتره آهن است. فروشنده انواع کنسانتره آهن زنجان برای تامین کنسانتره مورد نیاز صنایع فولاد و ریخته گری در سراسر کشور اقدام به تهیه و توزیع این محصول برای مشتریان حقیقی و حقوقی نموده است.

فروشنده انواع کنسانتره آهن زنجان

آنچه باید از کنسانتره آهن خالص بدانید

آنچه باید از کنسانتره آهن خالص بدانید کنسانتره آهن ضمن اینکه یک ماده اولیه می باشد، خود نیز مراحلی را طی کرده و از فراورده های سنگ معدنی آهن است. آنچه باید از کنسانتره آهن خالص بدانید این است که درجه ی خلوص این فراورده وابستگی زیادی به طی مراحل فرآوری آن دارد. مراحل چهارگانه ی استخراج کنسانتره از میان صخره ها به این صورت است که در اولین قدم، پاره سنگ های جمع آوری شده از معدن در دستگاه سنگ شکن قرار داده می‌شوند تا با عبور از زیر غلطک های سنگین به ابعادی کوچکتر و حدود 25 سانتیمتر شکسته شوند.

در دومین قدم با ریختن قلوه سنگ های شکسته شده به درون دستگاه سنگ شکن مخروطی، طی دو مرحله ابتدا سنگ ها به ابعاد حداکثر 3 سانتیمتری شکسته می‌شوند و سپس با آسیاب به خرده های یک تا نیم میلیمتری تبدیل می‌شوند و در پایان این مرحله، با اضافه کردن آب به پودر حاصله از آسیاب، دوغاب تهیه می گردد.

در سومین قدم با عبور دوغاب از روی درام های مغناطیسی امکان جذب پودرسنگ حاوی آهن به درام و در نتیجه جداسازی آهن از دیگر محتویات مواد استخراجی معدن فراهم می شود. با توجه به اینکه نسبت آهن به ناخالصی بطور متوسط یک به هفتاد است، هر چه مرحله ی عبور دوغاب از روی درام ها بیشتر طول بکشد درجه ی خلوص آهن بالاتر می رود.

در پایان، پودر جذب شده به درام ها را آبگیری کرده و میزان رطوبت پودر حاصله را به 9 درصد تقلیل می دهند.

خرید بدون واسطه کنسانتره آهن زنجان

خرید بدون واسطه کنسانتره آهن زنجان برای خرید کنسانتره آهن می توانید به مراکز عرضه مواد اولیه و کارخانجات تولید کنسانتره آهن مراجعه نمایید اما بهترین راه موجود برای مشتریان این فراورده خرید بدون واسطه کنسانتره آهن زنجان می باشد چرا که با حذف دلالان از چرخه تولید به مصرف، ضمن اطمینان از خلوص و کیفیت مواد اولیه تهیه شده، می توانید در حجم بالاتر و با هزینه های مقرون به صرفه نیاز کارخانه و کارگاه خود را تامین کنید.

با دسترسی مستقیم و آسان، در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و بدون اتلاف منابع مالی ارزشمند خود محصول تولید شده ی کارخانه سنگ شکن و تولید کنسانتره آهن زنجان را تهیه کرده و مشتری همیشگی مواد اولیه این صنعت باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما