فروشنده انواع سنگ آهن ذوب آهن

فروشنده انواع سنگ آهن ذوب آهن این محصولات را در انواع گوناگون و عیارهای مختلف عرضه می کند و آنها را با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند، این سنگ ها که بیشتر توسط شرکت ها و کارخانه های تولید آهن خریداری می شوند، اغلب به صورت عمده به فروش می رسند و مستقیما در اختیار خریداران قرار می گیرند، به همین دلیل بهره و سود بسیار کمی از مشتری دریافت می گردد و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

فروشنده انواع سنگ آهن ذوب آهن

ویژگی های مهم سنگ آهن خام

ویژگی های مهم سنگ آهن خام

آهن خام از پوسته زمین و معادن موجود در کشور استخراج می شود و بیشترین موارد مصرف آن در صنایع فولادسازی است که برای تولید انواع تیر آهن، میلگرد، اتومبیل و … مورد استفاده قرار می گیرد، آهن خام در ابتدا دارای عیار پایینی است از همین رو برای بالا بردن عیار آن در کارخانه با استفاده از روش های گوناگون ناخالصی های آن را جدا نموده و عیار آن را بالا می برند.

از جمله ویژگی های مهم سنگ آهن خام می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سنگ آهن خام حاوی کانی های مختلفی نظیر هماتیت، مگنتیت، زئولیت، گرینالیت و ….. می باشد که هر یک به میزان مشخصی در سنگ آهن وجود دارند، از آن جایی که آهن خام به راحتی با اکسیژن ترکیب می شود، تمامی این ناخالصی ها از آهن خام جدا می گردد و در نتیجه فلزی محکم و خالص تولید بدست می آید.

سنگ آهن خام دارای مقاومت فیزیکی و شیمیایی بسیار بالایی است و در برابر رطوبت کاملا مقاوم می باشد، از همین رو برای تولید ابزارآلات و فلزهای با کیفیت از آهن خام با عیار بالا استفاده می شود.

بازار خرید سنگ آهن ذوب آهن

بازار خرید سنگ آهن ذوب آهن انواع سنگ آهن در مقادیر بالایی در بازار خرید و فروش می شود و برای تولیدات گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد، افزایش تقاضا سبب رونق بازار خرید سنگ آهن ذوب آهن گردیده و بر اساس نحوه کاربری مشتریان تولید شده و در اختیار بازار مصرفی قرار می گیرد.

با توجه به اینکه منابع سنگ آهن خام در کشور ما وجود دارد، کشور ما توانسته با افزایش ظرفیت تولیدات داخلی، هم تامین کننده نیازهای داخلی کشور باشد و هم مقادیر بالایی از این محصولات را به کشورهای دیگر صادر نماید، که این امر نیز به نوبه خود رشد بازارهای صادراتی را به دنبال داشته و کشور ما را وارد دنیای بزرگتری کرده که می تواند مذاکره و ارتباطات بیشتری با کشورهای دیگر داشته باشد.

فروش و معرفی محصولات به صورت مجازی و آنلاین نیز در رشد بازار خرید این محصول بسیار تاثیر گذار بوده است و منافع زیادی برای کشور ما به دنبال داشته است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

1

  1. هم قیمت سنگ آهنی که به دستم رسید ارزان تر از بازار بود و هم کیفیت بسیار فوق العاده ای داشت. از اشنایی با مجموعه ی شما بسیار خرسندم و انتظار این کیفیت را با این قیمت ارزان نداشتم. به دوستانم خرید از سایت شما را پیشنهاد خواهم کرد.

تماس با ما