عمده فروشی سنگ آهن کنسانتره

سنگ آهن کردستان کنسانتره فلز متداولی است که در پوسته زمین و در ترکیب با سایر عناصر یافت می شود. سنگ آهن هنگامی استفاده می شود که سنگ به اندازه کافی غنی باشد که بتواند از نظر اقتصادی استخراج شود. سنگ آهن هنگام گرم شدن در حضور ماده کاهنده مانند کک، آهن فلزی (Fe) را تولید می کند. سنگ آهن معمولاً از اکسید آهن و کربنات تشکیل شده است. ما عمده فروش سنگ آهن کنسانتره هستیم.

عمده فروشی سنگ آهن کنسانتره

سنگ آهن کنسانتره چه کاربردی دارد؟

سنگ آهن کنسانتره چه کاربردی دارد؟ عصر صنعت فولاد، تنوع محصولات ارائه شده و عمل گرایی که بر اجرای یک تکنیک بسیار پیچیده حاکم است اصطلاحاتی را برای مواد آهن طبیعی توضیح می دهد که هم غنی است و هم به طور کلی نادرست. مسلم است که انواع مواد معدنی که بیشتر در آنها دیده می شود به خوبی تعریف شده اند. اغلب ما حتی از جهت تغییر برخی از پارامترهای آنها می دانیم. جدا از این موارد، هر دسته سنگ معدن که ارتباط مستقیمی با انواع قبلی نداشته باشد، به عنوان یک مورد خاص ظاهر می شود که همه آزمایشات باید دوباره روی آن انجام شود.

مهمترین اشکال معدنی آن عبارتند از مگنتیت (Fe3O4 ،72.4٪ آهن فلزی)، هماتیت (Fe2O3 ،69.9٪ آهن فلزی) و سیدرایت (FeCO3 ،29/48٪ آهن فلزی). در برخی از سنگ معادن که تقریباً هیچ ماده معدنی دیگری وجود ندارد، محتوای آهن فلزی آن تا 68 درصد است. اما سنگ آهن خام استخراج شده در کانادا دارای محتوای آهن فلزی بین 30 تا 44 درصد است. سنگ معدن خرد و آسیاب می شود و سپس با غلظت 65٪ به صورت کنسانتره فرآوری می شود.

سنگ آهن کلوخه عمدتا برای ساخت فولاد (98٪) استفاده می شود. 2٪ باقیمانده در برنامه های مختلف مانند موارد زیر استفاده می شود: پودر آهن برای انواع خاصی از فولاد، آهن ربا، قطعات خودرو و کاتالیزورها آهن رادیواکتیو (آهن 59) برای دارو و به عنوان یک عنصر ردیاب در تحقیقات بیوشیمیایی و متالورژی

مراکز خرید سنگ آهن کنسانتره

مراکز خرید سنگ آهن کنسانتره مجموعه ما یکی از بهترین مراکز خرید سنگ آهن کنسانتره می باشد. سنگ آهن کنسانتره ترکیبی از سنگ معدن است که می توان آهن فلزی را از آن به طور سودآوری استخراج کرد. 100 آهن به روش غلظت جاذبه و مغناطیسی.
بسته به اندازه دانه، سپس کنسانتره همانطور که هست حمل می شود یا در گلوله هایی به قطر یک سانتی متر جمع می شود و سپس ذوب می شود تا گرانول های سخت سنگ آهن تولید شود. فولادسازان گرانول ها و کک های تولید شده از COAL را در کوره های بلند که مواد معدنی به آهن فلزی تبدیل می شوند، بارگیری می کنند. کنسانتره ای که به صورت گرانول به کارخانه های فولاد نمی رسد، پخته شده و سپس در کوره بلند بو داده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما