عرضه کننده سنگ آهن هماتیت

مرکز عرضه کننده سنگ آهن کاشان به منظور تامین نیاز صنایع مانند صنعت تولید فولاد و صنعت سیمان، این محصول را در حجم عمده و با قیمت مقرون به صرفه و استثنایی ارائه می نماید. سنگ هماتیت یکی از مهمترین متریال پرکاربرد در صنایع است و کشور ما به عنوان یکی از مهمترین دارندگان معادن سنگ آهن، بهترین تولید کننده این محصول است. شرکت‌های ارائه کننده معتبر، به صورت مستقیم انواع مختلف سنگ آهن را به صورت عمده به فروش می‌رسانند.

عرضه کننده سنگ آهن هماتیت

دانستنی ها در مورد سنگ آهن هماتیت خام

دانستنی ها در مورد سنگ آهن هماتیت خام

سنگ آهن کدال یکی از مهمترین کانی‌هایی که در معادن کشور ما به وفور یافت می شود. این محصول در انواع مختلفی وجود دارد که مهمترین آنها سنگ آهن هماتیت خام است که با درصدهای متنوع فرآوری و تولید می‌گردد.

سنگ هماتیت در درصدهای پایین در صنعت سیمان و در عیار بالا در صنعت تولید فولاد به وفور استفاده می شود. این متریال به عنوان یکی از مهم‌ترین فراورده های معدنی ایران به حساب می‌آید که در سالهای اخیر به دلیل نیاز مبرم صنایع داخلی صادرات آن ممنوع اعلام شده است.

این محصول به صورت دانه بندی شده و کلوخه ارائه می‌شود و عیار سازی آن نسبت به سایر انواع سنگ معدن مانند سنگ آهن مگنتیت دارای پروسه دشوارتر و همچنین طولانی‌تری است و به همین دلیل نیاز است که به این مقوله از طرف سازمان های ذیربط توجه بیشتری شود.

از لحاظ شکل ظاهری سنگ آهن هماتیت خام شکل بلورین دارد و در رنگهای مختلفی مانند طیف رنگی قهوه ای تا سیاه وجود دارد. در رده بندی کانی‌ها یا سنگهای معدنی، سنگ آهن هماتیت در رده آهن جای می‌گیرد. سنگ هماتیت در گذشته در صنعت رنگ سازی است مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما با پیشرفت صنایع، این سنگ به دلیل ویژگی های خاص، به یکی از مهمترین متریال مورد استفاده در صنعت فولاد تبدیل شده است.

تولید کنندگان سنگ آهن هماتیت

تولید کنندگان سنگ آهن هماتیت

تولیدکنندگان سنگ هماتیت، این محصول را از معادن پربازده و دارای عیار بالا در شهرهای مختلف کشور مانند ملایر و بندر عباس استخراج می نمایند. هرچند بسیاری از افراد معتقد هستند که  سنگ آهن کم عیار هماتیت در کشور مورد توجه قرار نمی‌گیرد، با این حال ایران به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان سنگ آهن هماتیت در خاورمیانه است.

مراکز فعال در حوزه تولید سنگ آهن به دنبال معادن دارای عیار بالا هستند تا محصولی با کیفیت بالا وارد چرخه تولید گردد. در سال‌های گذشته مراکز و واحدهای تولیدکننده معتبر، ضمن بروز رسانی ماشین آلات و همگام با استانداردهای ملی و جهانی، این محصول را برای عیار سازی نیز آماده نموده اند. از آنجا که این نوع از سنگ آهن دارای خواص ضد زنگ است به عنوان یک محصول مهم در صنعت فولاد، دارای خریداران عمده در بازارهای جهانی است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما