عرضه کننده سنگ آهن خراسان

یکی از نمونه های عالی سنگ هایی که توسط مراکز عرضه کننده انواع سنگ آهن ارائه شده و به سبب مرغوبیت و کیفیتی که دارد بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است، سنگ آهن خراسان می باشد. این محصول همانگونه که از نام آن پیداست، از معادنی که در استان خراسان قرار دارند استخراج شده و پس از اینکه در کارخانجات مخصوص فرآوری و خالص سازی شد در دسترس صنایع تولید کننده آهن و فولاد قرار می گیرد و از آن برای تولید سازه های آهنی و فولادی استفاده می نمایند.

عرضه کننده سنگ آهن خراسان

سنگ آهن عیار بالا چه مشخصاتی دارد؟

سنگ آهن عیار بالا چه مشخصاتی دارد؟ به طور کلی عیار آهن در سنگ معدنی یکی از مهمترین شیوه هایی است که از آن برای تعیین ارزش سنگ استفاده می نمایند و صنایع مختلف تولیدی بر همین مبنا اقدام به خرید یکی از عیارهای سنگ آهن نموده و از آن برای تولید محصولات خود استفاده می نمایند.

یکی از بهترین و عالی ترین نمونه های این محصول، سنگ آهن عیار بالا می باشد که در این قسمت به برخی از مهمترین ویژگی های آن اشاره می کنیم:

  • آهنی که از این سنگ به دست می آید دارای ناخالصی بسیار کمی بوده و برای ذوب و آماده سازی آن زمان و انرژی کمی نیاز است و این امر از نظر اقتصادی بسیار با صرفه است.
  • درصد آهن خالصی که در این سنگ وجود دارد بسیار زیاد است و در عین حال خلوص بالایی دارد.
  • یکی از موادی که در ساختار سنگ آهن وجود دارد مگنتیت نامیده می شود که یکی از مهمترین عوامل نشان دهنده عیار سنگ آهن است، زیرا ترکیبات آهن دار را به راحتی از بین ناخالصی ها جدا می کند.
  • میزان رطوبت در سنگ آهن های عیار بالا بسیار کم است و این امر یکی از مهمترین پارامترهایی است که ارزش و قیمت این سنگ را افزایش داده است.

تولید کننده سنگ آهن خراسان

تولید کننده سنگ آهن خراسان سنگ آهن در واقع یک نوع سنگ معدنی است که درون آن رگه هایی از آهن وجود دارد و همانگونه که می دانید آهن از آن دسته موادی است که در زندگی ما انسان ها کاربرد بسیار زیادی دارد و از آن استفاده های فراوانی می نماییم.
این سنگ توسط مراکز معتبر تولید کننده سنگ آهن از دل معادن مخصوص استخراج شده و توسط کوره های مخصوص ذوب و سپس احیاء می گردد و از آن برای تولید محصولاتی مانند میلگرد و فولاد بهره گرفته می شود. شایان ذکر است که خراسان یکی از بزرگترین مراکز تولید سنگ آهن در کشورمان ایران می باشد و نمونه های مرغوب و عالی سنگ آهن عیار بالا را استخراج کرده و پس از آماده سازی روانه بازار می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما