عرضه مستقیم سنگ آهن حاجی آباد

سنگ آهن حاجی آباد یکی از انواع مختلف سنگ های آهن تولید شده در کشور است که به دلایل مختلف از جمله درجه خلوص بالا توانسته در میان انواع سنگ های معدنی آهن طرفداران و خریداران بیشتری داشته باشد به خصوص این که عرضه مستقیم این سنگ توسط تولیدکننده آن انجام شود و به این ترتیب قیمتی که برای ارائه این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب خواهد بود و خریداران می توانند به سهولت نیاز خود را به این سنگ تامین کنند.

عرضه مستقیم سنگ آهن حاجی آباد

5 ویژگی مهم سنگ آهن هماتیت

5 ویژگی مهم سنگ آهن هماتیت

سنگ آهن هماتیت از جمله سنگ هایی است که خاصیت ضد زنگ دارد به این معنی که تحت تاثیر آب دچار زنگ زدگی نمی شود؛ از جمله ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد این سنگ که یکی از کانی های آهن است این است که در مقابل زنگ می تواند از خود مقاومت نشان دهد همچنین این سنگ خاص دارای ۵ ویژگی مهم دیگر است که به طور خلاصه می‌توان آنها را بیان کرد :

  1. این سنگ خاص حالت کریستالی دارد و این ویژگی باعث شده است که برخلاف انواع سنگ های دیگر از زیبایی خاصی بهره برده همچنین نوع تبلور کریستال ها در آن از نوع هگزاگلونال است.
  2. رنگ این سنگ قهوه ای بوده که در برخی از انواع آن می‌تواند متمایل به قرمز تا سیاه باشد علاوه بر این پودر این نوع سنگ دارای خاصیت مغناطیسی است .
  3. از جمله کانی های آهن می باشد که به راحتی و در واکنش با اسید کلریدریک در آن حل می‌شود و به صورت محلولی از آهن در می آید.
  4. از این سنگ به خصوص می‌توان در افزایش تمرکز فردی استفاده کرد همچنین این سنگ ایجاد استرس نمی کند و برای تقویت تفکر منطقی و ریاضیات می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
  5. از پودر این سنگ می توان برای زنگ سازی استفاده نمود همچنین این نوع سنگ ظاهری فلس دار دارد و شکل آن بیشتر به حالت صدفی می باشد.

خرید انواع سنگ آهن حاجی آباد

خرید انواع سنگ آهن حاجی آباد انواع سنگ آهن حاجی آباد در عیار بالا را می توان به صورت مستقیم از تولیدکننده این محصول خریداری کرد؛ در خرید سنگ آهن هزینه ها به پایین ترین مقدار ممکن می‌رسد زیرا خریدار مستقیما محصول را از تولیدکننده دریافت خواهد کرد بنابراین عدم وجود واسطه ها منجر به این مسئله می شود که سنگ آهن مذکور با قیمت ارزان‌تر به دست خریدار برسد.

خرید این محصول به روش های سنتی قدیمی دیگر صرفه اقتصادی ندارد و عملا نیز لزومی به این کار نیست و خریدار می‌تواند به روش اینترنتی با تولید کننده سنگ ارتباط برقرار کند و از امکانات متعددی که برای خرید این سنگ توسط تولیدکننده ایجاد شده است استفاده نماید و سفارش را به صورت اینترنتی اعلام کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما