عرضه مستقیم سنگ آهن اسفنجی

سنگ آهن اسفنجی در عرضه مستقیم این محصول توسط فروشنده برتر و معتبر این محصول در کشور صورت می‌گیرد و کسانی که به صورت عمده و تناژ به این محصول نیاز دارند می توانند این سنگ آهن با عیار بالا را به راحتی و در این روش به دست آورده و به این ترتیب از آن برای تولید محصولات آهنی مختلف همچون میلگرد یا صادرات به کشورهای دیگر استفاده کنند و به این ترتیب این سنگ را برای کسب سود و درآمد بیشتر استفاده نمایند.

عرضه مستقیم سنگ آهن اسفنجی

5 ویژگی مهم سنگ آهن عیار بالا

5 ویژگی مهم سنگ آهن عیار بالا

سنگ آهن عیار بالا که نمونه ای از آن سنگ آهن اسفنجی است دارای ویژگی‌های مهم و منحصر به فردی است و این سنگ خاص می تواند بهترین انواع شمش را در کارخانه های ذوب آهن تولید کند و دلیل آن هم وجود 5 ویژگی مهم در این سنگ خاص و ویژه هستند که عبارتند از :

  1. تخلخل در این سنگ زیاد است به این باعث شده است که وزن این است که نسبت به حجم آن نسبتا پایین باشد با این وجود عیار آهن در این سنگ به اندازه ای بالا است که می‌تواند با وجود داشتن تخلخل، وزن بیشتری نسبت به انواع سنگ های آهن داشته باشد.
  2. این محصول منحصر به فرد دارای حمل و نقل بهتری نسبت به سنگ های دیگر آهن است زیرا به صورت اندازه های کوچکتر در آورده شده است و ترکیبات اضافه از آن حذف گردیده است.
  3. ظاهر این سنگ به راحتی گویای کیفیت این سنگ از نظر میزان عیار آهن است به این صورت که رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز دارد که نشان دهنده بالا بودن میزان عنصر آهن در آن است.
  4. این سنگ برای ذوب دمای بیشتری را لازم دارد اما مدت زمان مورد نیاز برای ذوب آن بسیار کمتر است و دلیل آن هم حذف شدن برخی از ترکیبات آهنی با درجه حرارت بسیار بالا است.
  5. قیمت آن با توجه به صرفه جویی و استفاده از آن در تولید شمش و سایر محصولات آهنی نسبت به همه انواع سنگ های دیگر بهتر است.

خرید انواع سنگ آهن اسفنجی

خرید انواع سنگ آهن اسفنجی انواع سنگ آهن اسفنجی به عنوان یکی از مناسب ترین سنگ ها در کارخانه های ذوب آهن شناخته می‌شود و خرید این سنگ آهن مشهور می‌تواند باعث سود بیشتر توسط این کارخانه‌ها در نتیجه فرآیند تولید محصولات آهنی می‌شود.

خرید سنگ آهن مذکور از طریق شبکه فروش اینترنتی انجام می‌شود به این ترتیب که خریداران اغلب کارخانه های ذوب آهن و صادرکنندگان این میان سنگ آهن هستند و به صورت آنلاین می توانند با تولید کننده و ارائه کننده این سنگ در ارتباط داشته باشند و قیمت روز آن سنگ را نیز استعلام کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما