صادر کنندگان کنسانتره آهن خشک

کنسانتره آهن خشک یکی از مواد اولیه بسیار مهم برای تولید فولاد می باشد و در واقع تولید فولاد به وجود کنسانتره آهن بستگی فراوانی دارد این محصول را از سنگ آهن تولید می کنند که خالص است و کاربرد فراوانی دارد. صادرکنندگان کنسانتره آهن این محصول را بعد از آماده شدن از طریق روش های مختلف به سایر نقاط کشور صادر می کنند و قیمتی هم که برای صادرات کنسانتره آهن در نظر می‌گیرند بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

صادر کنندگان کنسانتره آهن خشک

مراحل تولید کنسانتره سنگ آهن خشک شده

مراحل تولید کنسانتره سنگ آهن خشک شده برای تولید کنسانتره سنگ آهن خشک شده نیاز است که حتماً یک سری از مراحل را به ترتیب و با دقت فراوان انجام دهیم و همانطور که از اسم این کنسانتره می توان تشخیص داد در فرآیند تولید آن از آب به میزان بسیار کمی استفاده می شود همین عامل باعث شده است که در میزان آب فراوانی صرفه‌جویی شود و این نیز هزینه تولید را تا حدود بالایی کاهش می‌دهد.

در اولین مرحله از تولید کنسانتره آهن باید سنگ آهن را به میزان کافی در اختیار داشته باشیم معمولاً موادی که برای تولید کنسانتره آهن به کارخانه انتقال داده می‌شوند دارای عیار پایینی هستند که در کارخانه باید عملیات پرعیار سازی را بر روی آنها انجام دهند و این قدری پیچیده می باشد.

ابتدا خوراک معدنی موجود را به دانه ها و قطعات ریزترین تبدیل می کنند سپس در مرحله بعدی این قطعات را آسیاب می کنند همچنین در این مرحله عملیات خشک کردن مواد را هم به صورت همزمان انجام می دهند در نهایت مواد آماده شده تا این مرحله را طی یک فرایند خاص با استفاده از دستگاههای مخصوص به صورت کنسانتره تبدیل می کنند و بعداً کنسانتره آهن تولید شده را برای ساخت فولاد و ورقه های فولادی بسیار مقاوم به کارخانه های مختلف عرضه می‌کنند.

تمامی مراحل تولید کنسانتره سنگ آهن توسط دستگاه های مخصوص و پیشرفته انجام می گیرد به همین دلیل است که میزان دقت بسیار بالا است و آنچه که به عنوان کنسانتره تولید می گردد از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

خرید عمده کنسانتره سنگ آهن خشک

خرید عمده کنسانتره سنگ آهن خشک خرید عمده کنسانتره سنگ آهن خشک همیشه با قیمت مناسب تری برای خریداران قابل انجام است و امکان خرید این کنترل از طریق روش های مستقیم و غیر مستقیم نیز انجام می پذیرد لذا به سبب تولید فراوانی که دارد در هر زمانی از سال می توان به این محصول دستیابی پیدا کرد.

خرید عمده کنسانتره آهن از دو طریق مراجعه حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد عمده بودن بر روی قیمت آن نیز تأثیر فراوانی دارد و باعث می‌شود که همیشه آن را با قیمت ارزان تری به توان تهیه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما