صادرات کلی نرمه گندله آهن سیرجان

تولید گندله سنگ آهن گام بعدی پس از تولید کنسانتره سنگ آهن در روسیه آماده شدن برای استفاده در زنجیره فولاد است. گلوله های سنگ آهن گندله های 9 تا 16 میلی متری هستند که از ترکیب کنسانتره سنگ آهن ، آب ، بنتونیت و آهک ساخته شده اند. تغییرات قیمت در ماه های اخیر به دلیل افزایش تقاضا در بازارهای صادراتی مانند چین از روند صعودی برخوردار شد. از این رو صادرات کلی نرمه گندله آهن سیرجان از سوی شرکت ما به کشورهای دیگر نیز انجام می گردد.

صادرات کلی نرمه گندله آهن سیرجان

درباره ویژگی های نرمه گندله آهن اسفنجی

درباره ویژگی های نرمه گندله آهن اسفنجی البته افزایش صادرات گندله آهن نیز به دلیل کاهش تعرفه های صادراتی بوده است. تعرفه صادرات گندله اخیراً از 15 درصد به 5 درصد کاهش یافته است. این موضوع در افزایش صادرات گندله مثر بوده است. شرایط مطلوب تر صادراتی و تقاضای بیشتر برای گندله سنگ آهن منجر به افزایش قیمت گندله آهن شده است. ایران در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان گندله سنگ آهن در جهان است.

تأسیسات تولیدنرمه گندله آهن اسفنجی در کشور ما مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان و مجتمع سنگ آهن سنگان در ایران و کارخانه سنگ آهن بافق مرکزی شرکت چادرملو ، زیرمجموعه شرکت اپال پارسیان است. کارخانه های ایران مانند فولاد زرند نیز از تولید کنندگان مهم گندله آهن هستند. گلوله های آهن مواد اولیه تولید فولاد در کارخانه های مجهز به کوره بلند هستند. همچنین از واحدهای کاهش مستقیم تولید آهن اسفنجی تغذیه می کند.

همانطور که می دانید آهن اسفنجی به تولید کنندگان فولاد با کوره قوس الکتریکی یا کوره القایی داده می شود. کارخانه گل گهر سیرجان خط تولید گندله سالانه 5 میلیون تن را برای رفع نیازهای زنجیره تولید و البته برای رفع نیازهای دیگر کارخانه های داخلی راه اندازی کرد. البته قسمت دوم گندله سازی این کارخانه در سال 1995 راه اندازی شد و در حال حاضر ظرفیت تولید گندله این کارخانه به 10 میلیون تن در سال رسیده است.

خوشبختانه این کارخانه قبلاً در صادرات گندله آهن موفق بوده و یکی از صادرکنندگان این محصول به کشورهایی مانند چین است. مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو نیز یکی از بزرگترین مجتمع های تولید و فرآوری سنگ آهن در ایران است. واحد گندله سازی اردکان متصل به این مجموعه با شارژ خوراک های کنسانتره آهن کارخانه چادرملو به ظرفیت تولید گندله در سال رسیده است.

خرید مستقیم نرمه گندله آهن سیرجان

خرید مستقیم نرمه گندله آهن سیرجان درصد سالانه تولید گندله سنگ آهن پس از رفع نیازهای بازار داخلی و شارژ کارخانه های فولاد و کارخانه های بازیابی مستقیم صادر می شود. البته وزارت صنعت ، معدن و تجارت به منظور کنترل بازار داخلی و صادرات و البته جلوگیری از فروش مواد اولیه و ایجاد بستر مناسب تر برای افزودن ارزش افزوده بیشتر به محصولات ایرانی ما. صادرات برخی از محصولات فولادی درجه یک ، مانند گندله آهن. اینها شامل تعرفه های صادراتی می شود. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید نرمه گندله آهن به واحد تولیدی ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

1

  1. سلام خسته نباشید
    من خیلی خوشحالم که با مجموعه شما اشنا شدم چون با اختلاف بهترین قیمت گندله رو تو سایت شما دیدم اولش کمی مضطرب بودم که چون قیمت پایینه شاید کیفیت هم پایین باشه ولی بعد از خریدم کاملا از محصولات خوبتون مطمئن شدم و تا جایی که بتونم براتون تبلیغات میکنم

تماس با ما