صادرات مستقیم کنسانتره آهن اسفنجی پرعیار

کنسانتره آهن یکی از تولیدات ثانویه سنگ آهن می باشد و برای پر عیار سازی سنگ آهن های بی کیفیت از آن استفاده می شود، این محصول در صنایع ذوب از کاربرد بسیار زیادی برخوردار بوده و دارای اهمیت بالایی می باشد.

صادرات میلگرد تیرچه 6 متری و کنسانتره آهن اسفنجی پرعیار به کشور های مختلفی انجام می‌ شود و بسیاری از کشورها متقاضی واردات این محصول و استفاده از آن در چرخه تولیدات و صنایع ذوب خود می باشند.

صادرات مستقیم کنسانتره آهن اسفنجی پرعیار

باکیفیت ترین انواع کنسانتره آهن اسفنجی

باکیفیت ترین انواع کنسانتره آهن اسفنجی

کنسانتره آهن محصولی پودری شکل می ‌باشد که از سنگ آهن به دست می ‌آید و ماده‌ ای سیاه ‌رنگ بوده و در صنایع ذوب آهن از آن به وفور استفاده می‌ شود.

سنگ آهن های باطله و بی ‌کیفیتی که از عیار پایینی برخوردار هستند، ممکن است در برخی موارد کارایی و کاربرد چندانی نداشته باشند و بسیاری از تولید کنندگان مجبور شوند آن را از چرخه تولید خود خارج نمایند، اما با استفاده از کنسانتره آهن اسفنجی که از عیار بالایی برخوردار است می توانند این سنگ آهن  بی کیفیت را مجدد به چرخه تولید بازگردانند و از آن استفاده ‌های لازم در صنایع ذوب را ببرند.

باکیفیت ‌ترین انواع میلگرد صادراتی تبریز و کنسانتره آهن اسفنجی از عیار بالایی برخوردار است و در صنایع ذوب بسیار کاربردی و پراهمیت می باشند و استفاده از آنها باعث کاهش هزینه ‌ها شده و کارخانه ‌های زیادی که در زمینه ذوب فلزات و آهن‌ آلات و فولاد فعالیت دارند از این نوع کنسانتره به وفور استفاده می‌ کنند.

آهن که یکی از فراوان‌ ترین فلزات موجود در پوسته زمین می باشد دارای کاربردهای زیادی می‌ باشد و می‌ توان گفت که بیش از ۹۸ درصد از سنگ آهن‌ های استخراج‌ شده در کشور برای تولید فولاد استفاده می ‌شود، فولاد که خود دارای کاربردهای بسیار زیادی در کشور می باشد باید از عیار بالایی برخوردار باشد.

فرآوری سنگ آهن که به‌ عنوان مهمترین بخش در تولید فولاد محسوب می شود باعث شده است تا یقین بسیاری از شرکت‌ ها و کارخانه ‌ها نسبت به پرعیار سازی آن، چرخه پیچیده ‌ای را پیش گرفته تا از آن بتوانند برای تولیدات مختلف استفاده نمایند و اینجاست که نقش باکیفیت ‌ترین کنسانتره آهن اسفنجی نمود پیدا می کند و با استفاده از این محصول می توانند به عیار سازی آهن و ورود آن به چرخه تولیدات مختلف کمک زیادی کنند.

عوامل موثر بر قیمت کنسانتره آهن اسفنجی

عوامل موثر بر قیمت کنسانتره آهن اسفنجی

عوامل متعددی بر قیمت کنسانتره آهن تاثیر می ‌گذارد و باعث می‌ شود تا کنسانتره بر اساس آنها قیمت‌ گذاری شده و به فروش برسد.

از عوامل مهمی که می‌ تواند بر قیمت نهایی این محصول تاثیر مستقیم گذارد می ‌توان به عواملی همچون نوسانات بازار، میزان تولید کنسانتره، درجه خلوص آن، عیار کنسانتره، میزان ناخالصی ‌های موجود در آن و عوامل مختلف دیگری را نام برد که هر یک از آنها تأثیر مستقیمی در قیمت این محصول دارا می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما