صادرات انواع گندله آهن 65 درصد

صادرات میلگرد اصفهان 16 و گندله آهن 65 درصد به بازارهای داخلی و بازارهای سراسر جهان انجام می‌شود، این محصول در داخل کشور مطابق با آخرین تکنولوژی های روز و با رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید شده و کیفیت و کارایی فوق العاده ای دارد که برای ساخت مواد خام آهن برای تهیه انواع تجهیزات آهنی به کار گرفته می شود، این محصول صادراتی را می توانید با کیفیت و عملکرد فوق العاده و قیمت های ارزان و استثنایی خریداری نمایید.

صادرات انواع گندله آهن 65 درصد

گندله آهن 65 درصد چیست؟

گندله آهن 65 درصد چیست؟ گندله آهن 65 درصد در واقع گلوله های خامی است که از نرمه سنگ آهک یا طی شرایط مختلف تولید شده و عنوان آهن خام برای مصارف مختلف به کار گرفته می شود، این محصول ممکن است از مواد افزودنی دیگری تولید شود که ابتدا خام هستند و سپس پخته شده و سفت می شوند.

این گندله آهن بهترین نوعی محصول است که در کارخانجات تولید انواع فلز و آهن بسیار ضروری بوده و به کار گرفته می شود، این محصول برای ذوب در کوره به کار گرفته شده و برای ساخت میلگرد اصفهان 18 و نوعی آهن ذوب شده قوی می باشد.

نحوه ساخت و تولید گندله به این صورت است که از سنگ آهک با ابعاد استاندارد همراه مواد افزودنی دیگر مانند آهک و انواع چسب های آلی و معدنی و آب بهره برده، مواد مخلوط شده و به وسیله دستگاه گندله ساز چرخانده شده و به گندله آهن تبدیل می شود.

این محصول بسیار مورد تایید است و درون آن اکسید فلزات مختلفی موجود است، این ماده گلوله هایی کوچک است که نسبت به دیگر انواع عیار آهن بیشتر و ناخالصی کمتری دارد.

این گندله با اندازه های مختلف موجود بوده و دارای سختی مطلوب و ابعاد مناسبی است که پس از سرد شدن نیز آماده مصرف شده و هیچ گونه ترک و تخلخلی در آن موجود نمی باشد.

فروشنده انواع گندله آهن 65 درصد

فروشنده انواع گندله آهن 65 درصد فروشنده گندله آهن 65 درصد انواع محصول را با طراحی های متنوع و پیشرفته و اندازه های مختلف به صورت بدون واسطه ارائه می دهد، برای انتخاب و خرید محصول توجه به نکاتی ضروری است، محصول باید از برندی با سابقه، معتبر و شناخته شده بوده و عملکرد و کیفیت بالایی داشته باشد، قیمت محصول نیز بسیار حائز اهمیت است.

توزیع محصول به صورت تضمینی با گارانتی های بلند مدت انجام شده و با خرید از این طریق می توان در زمان و هزینه ها صرفه جویی بسیار کرد، این مرکز همچنین فروشگاه های معتبر و مجاز اینترنتی راه اندازی کرده و کیفیت کالا و قیمت های بهینه را در اولویت قرار داده و خدماتی ویژه به خریداران ارائه می دهد.

با مراجعه به این مرکز می توان از کیفیت محصول ارائه شده اطمینان حاصل کرد و به روز ترین و مرغوب ترین گندله را در بسته بندی های استاندارد و تجاری با قیمت های ارزان خریداری کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما