صادرات انواع گندله آهن عمده

گندله آهن به عنوان کنسانتره ماده اولیه ساخت آهن هستند که با روش های گندله سازی خرد شده و آسیاب می شوند و از طریق دانه بندی در دامنه 0 تا 100 میکرون به عنوان خوراک گلوله به صنایع عرضه می شوند. در روند کاهش مستقیم تولید آهن، از گلوله های خام و سخت شده استفاده می شود. از این رو صادرات انواع گندله آهن عمده از سوی شرکت ما امکانپذیر می باشد و با قیمت خوبی به کشور صادر می گردد.

صادرات انواع گندله آهن عمده

3 نکته مهم در مورد گندله آهن اسفنجی

3 نکته مهم در مورد گندله آهن اسفنجی

  • 1- توده های الوار در صنایع متشکل از سنگ آهن با اندازه دانه کمتر از 10 میلی متر (6 میلی متر) برای کوره های بلند و واحدهای احیا مستقیم استفاده می شود. این ماده به بار اولیه دستگاه گرفتگی در کوره بلند می پیوندد و پس از آسیاب می توان برای بارگیری مستقیم به بار اول گلوله اضافه کرد.
  • 2- ماده اولیه اصلی ساخت گندله آهن اسفنجی است که به عنوان کنسانتره استفاده می شود. کنسانتره محصول تصفیه آهن و حذف ناخالصی های سنگ آهن است که در هنگام خرد شدن و نرم شدن اتفاق می افتد. در گندله سازی ، خرد کردن کنسانتره معمولاً ناکافی است و باید دوباره به اندازه ذرات کمتر از 45 میکرون (325 مش) نرم شود. به دلیل رطوبت فرآیند تولید که تقریباً می باشد. 10٪ ، کنسانتره باید خشک شود و برای این کار سنگ دانه های سنگ آهن خشک با آن مخلوط می شوند ، به طوری که ماده اولیه دارای خواص و کیفیت لازم برای استفاده در کوره های بلند یا کاهش مستقیم است.
  • 3- موادی که بعنوان مثال در نقش چسبندگی و پیوند فیزیکی و تغییر و تأثیر در خصوصیات فیزیکی و مکانیکی گلوله های خام و پخته شده اضافه می شوند. موادی که تخلخل گلوله را افزایش می دهند و منجر به بهبود خواص متالورژی و گلوله های احیا می شوند. موادی که سرباره تولید می کنند، مانند آهک که با مواد سنگ آهن در گلوله های خود ذوب واکنش داده و سرباره تولید می کند. مواد خاصی که با ایجاد پیوند شیمیایی بین ذرات سنگ آهن، گلوله ها را تقویت می کند. به طور کلی ، مواد افزودنی باعث تغییرات زیر در گلوله های خام می شوند. مقاومت گلوله های خام را افزایش دهید آنها تبدیل پیوندهای شیمیایی به پیوندهای سرامیکی را تسهیل می کنند. تسهیل عملیات گندله سازی. مشکلات ناشی از خشک شدن پلت را برطرف می کند.

مراکز فروش گندله آهن عمده

مراکز فروش گندله آهن عمده شرکت ما یکی از مراکز فروش گندله آهن عمده می باشد و این حصول را نیز به کشورهای آسیایی و اروپایی نیز صادر می کند که کیفیت بالایی داشته و باعث شده رشد فروش و تجارت این محصول هر ساله بالا رود. از این رو می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز این محصول و نحوه صادرات آن به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما