صادرات انواع کنسانتره آهن اندیمشک

سنگ آهن چاه گز تولید اندیمشک از انواع کنسانتره مرغوب است مه دارای درجه خلوص و سطح کیفی بالایی است و علاوه بر توزیع در بازار داخل و تامین بخشی از نیاز صنایع داخلی، به کشورهای مختلف صادر می‌شود. صادرات کنسانتره آهن اندیمشک در سالهای اخیر و با کاهش صادرات نفتی با افزایش روبرو شده است و این متریال در سطح عمده به کشورهای همسایه ارسال می‌گردد.

صادرات انواع کنسانتره آهن اندیمشک

اطلاعات مختصری درباره کنسانتره آهن اندیمشک

اطلاعات مختصری درباره کنسانتره آهن اندیمشک

سنگ آهن خواف یک محصول غنی شده و حاوی عناصر و ترکیبات معدنی است که نیازهای فرآوری متالورژی انواع مواد را در صنعت فولاد و ذوب آهن برآورده می‌کند. این کنسانتره به عنوان یک محصول تجاری عرضه می شود و در نقش یک محصول نیمه تمام برای ساخت انواع متریال در کوره‌های بلند استفاده می‌شود و همچنین برای ساخت بریکت حاوی آهن کاربرد دارد.

توسعه فناوری تزریق کنسانتره سنگ آهن به کوره ها از طریق جتهای دمنده (در ترکیب با ذغال پودر شده یا به طور مستقل) یکی از تکنولوژیهای امیدوار کننده برای تولید کوره بلند محسوب می‌شود که می تواند جایگزین مواد و ترکیبات متخلخل شده باشد و به همین دلیل در سالهای اخیر تولید و فرآوری کنسانتره آهن افزایش یافته است.

کنسانتره سنگ آهن به صورت ویژه در فرآیند بهره‌وری، از سنگ آهن مگنتیت تولید می‌شود و برای تولید پلت برای کوره‌های بلند و پخت استفاده می‌شود. کنسانتره اندیمشک غیر سمی، غیر قابل اشتعال و غیر قابل انفجار است. این کنسانتره به صورت کالای فله برای تامین نیاز صنعت فولاد و ذوب آهن عرضه و به فروش می‌رسد.

تولید کنندگان انواع کنسانتره آهن اندیمشک

تولید کنندگان انواع کنسانتره آهن اندیمشک

تولید کنندگان کنسانتره آهن اندیمشک در فرآیند تولید این متریال صنعتی مهم تمامی ضوابط و استانداردهای بین‌المللی را رعایت کرده و مطابق با آخرین دانش روز دنیا در زمینه تولید و فرآوری کنسانتره آهن مرغوب و درجه یک گام بر می‌دارند.

واحدهای برتر تولید کنسانتره آهن در تلاش هستند با استفاده از بهترین سنگ آهن استخراج شده از معادن کشور، کنسانتره ای با درجه خلوص بالا را تولید نمایند. این واحدها با توجه به تقاضای صنایع این محصول را با درجه خلوص متوسط و پایین نیز تولید می‌کنند و امکان خرید محصولی با کیفیت را برای صنعت فولاد و ذوب آهن را فراهم نموده اند.

از آنجا که تولیدات ایران در زمینه کنسانتره و بریکت آهن از سطح کیفی بسیار مطلوبی برخوردار است، در سالهای اخیر صادرات این متریال صنعتی مهم با رعایت تشریفات قانونی و از طریق گمرکات کشور افزایش یافته است و محموله‌های عمده کنسانتره آهن به بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال می‌گردد و این امر نقش قابل توجهی در ارزآوری صادرات غیر نفتی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما