صادرات انواع سنگ آهن طبیعی

صادرات انواع سنگ آهن طبیعی به کشور های مختلف جزو منابع درآمدزایی کشور است که از معادن مختلف این سنگ ها استخراج و به کشور های متقاضی ارسال می گردند. سنگ آهن های طبیعی دارای نمونه های مختلفی هستند که به واسطه داشتن مزیت های منحصر به فرد، طیف کاربری آنها در صنایع مختلف دیده می شود.

صادرات انواع سنگ آهن طبیعی

همه چیز در مورد سنگ آهن زئولیت

همه چیز در مورد سنگ آهن زئولیت

سنگ آهن ها جزو کانی های موجود در سطح زمین هستند که حدود ۵ درصد از کل پوسته زمین را تشکیل می‌ دهند و نمونه های متفاوتی از آنها با هدف های مختلف از معادن استخراج می شود. خوشبختانه در ایران ذخایر معدنی انواع سنگ آهن طبیعی بسیار زیاد است و در راستای همین موضوع علاوه بر اشباع بازار های داخلی، صادرات این نوع کالاها به کشورهای دیگر نیز انجام می پذیرد.

سنگ‌آهن ها دارای نمونه های متفاوتی هستند که بر اساس محله تولید و همچنین نوع مصرف با نام های تجاری مختلفی معرفی می گردند. به عنوان مثال سنگ آهن زئولیت یکی از برترین این نوع کالاها است که از ویژگی‌ ها و امتیازات به‌خصوصی برخوردار است و با توجه به درخواست های فزاینده تجاری برای مصرف این محصول، تولید آن امروزه در حجم و تعداد بسیار زیادی دیده می شود.

سنگ های زئولیت از ساختار شیمیایی منحصر به فردی برخوردار هستند. از مهمترین خصوصیات و ویژگی های سنگ آهن طبیعی زئولیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این نوع سنگ های طبیعی کانال های مولکولی یکنواختی در بلور های آبگیری شده وجود دارد.
  • توانایی تبادل یونی این نوع محصولات کاربرد های آنها را گسترده تر می نماید.
  • خواص کاتالیزوری و هدایت الکتریکی این نوع محصولات بی نظیر و پر کاربرد می باشد.
  • ثبات ساختمان بلوری در زمان آبگیری از دیگر ویژگی ها و مشخصات مثبت این نوع کالا ها می باشد.

قیمت انواع سنگ آهن طبیعی

قیمت انواع سنگ آهن طبیعی قیمت سنگ آهن طبیعی زئولیت بسته به محل پیدایش این نوع محصولات و همچنین شکل ظاهری آن ها و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی این محصولات مشخص می گردد. جالب است بدانید سنگ‌های زئولیت طبیعی معمولا در هشت گونه به وفور در رسوبات پیدا می‌ شوند و تمامی آنها در بازارهای اقتصادی طرفدارهای ویژه را از آن خود می نمایند. قیمت هر یک از این نوع گونه های سنگ آهن زئولیت با یکدیگر کاملاً متفاوت است.

در حال حاضر استخراج انواع سنگ آهن طبیعی از معادن مختلفی در سراسر کشور انجام می پذیرد که این پارامتر در عرضه این نوع کالاها با قیمت های مناسب تأثیر بسیار زیادی دارد و از آنجایی که کاربرد ویژه در صنایع مختلف از آن خود می نمایند، قیمت مناسب آن ها می تواند به جلب توجه مشتریان بیشتر برسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما