شرکت پخش گندله آهن 65 درصد

سنگ آهن جلیل برای تولید مواد اولیه خام آهن به کار برده می شود، این محصول امروزه به روش های استاندارد و فناوری های پیشرفته تولید شده و کیفیت و کارایی آن مورد تایید قرار گرفته است، این گندله به دلیل کیفیت بالا در بازارهای داخلی و خارجی بسیار پر فروش بوده و مورد توجه است، شرکت گندله آهن 65 درصد محصول را با درجه کیفی بالا و نازل ترین قیمت ها در بسته بندی های معتبر ارائه می کند.

شرکت پخش گندله آهن 65 درصد

انواع مدل های گندله آهن 65 درصد

انواع مدل های گندله آهن 65 درصد انواع مدل های گندله آهن 65 درصد موجود می باشد که بسته به اندازه و ابعاد دانه ها به صورت گلوله های ریز، متوسط و درشت موجود بوده و کیفیتی مطلوب و مناسب دارند، این محصول گلوله های خام تولید شده از نرمه سنگ آهن است که می توان آن را با شرایط مختلف در دستگاه گندله ساز تولید کرد.

مدل های مختلف گندله 65 درصد سختی مناسب و ابعاد مطلوبی دارند و هیچ گونه ترکی در گلوله ها دیده نمی شود، انواع مختلف این گندله خاصیت مکانیکی بالا و استحکام بی نظیری دارد.

گندله تشکیل شده از چند نوع مواد است که برخی از آن ها به عنوان افزودنی به سنگ آهک اضافه شده و برای گلوله شدن آن ها از مواد چسبنده مناسب و استاندارد بهره می برند،

مواد داخل دستگاه گندله ساز ریخته شده و چرخانده می شوند، سپس حرارت داده شده سرد شده و به شکل گلوله هایی با کیفیت تولید می شوند.

برای تولید انواع سنگ آهن جیرفت همچنین از موادی اولیه استفاده می‌ کنند که تخلخل گندله را زیاد کرده و خاصیت احیا پذیری گندله را بهبود دهند.

فروش انواع گندله آهن 65 درصد

فروش انواع گندله آهن 65 درصد فروش گندله آهن 65 درصد با کیفیت و استاندارد در بسته بندی های تجاری با پایین ترین قیمت ها انجام می شود، برای تهیه گندله به مرکزی با اعتبار و شناخته شده مراجعه کنید، کیفیت و مرغوبیت محصول و قیمت های تعیین شده بسیار مهم می باشد، این مرکز همچنین فرصتی طلایی برای مشتریان ایجاد کرده که با خرید محصول مرغوب و درجه یک از تخفیفات استثنایی و ویژه نیز بهره مند شوند.

می‌ توان با سفارش محصول انواع گندله مرغوب و مورد تایید را در زمانی کم با کم ترین نرخ ها خریداری کرد، این مرکز با در نظر گرفتن درجه کیفی و سلامت محصول خدماتی ویژه به مشتریان ارائه داده و گندله را تضمینی با نازل ترین نرخ ها عرضه می کند، خرید از این طریق بسیار مقرون به صرفه بوده و می توان در زمان و هزینه ها صرفه جویی بسیار نمود.

کیفیت محصول ارائه شده بالا است و علاوه بر بازارهای داخلی در بازار های جهانی نیز مشتریان زیادی دارد، از این طریق می توان با اطمینان کامل از مرغوبیت کالا بهترین گندله صادراتی ممتاز و اعلا را به صورت انبوه یا جزئی با قیمت های اقتصادی خریداری کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما