شرکت تولید نرمه گندله آهن سیرجان

نرمه گندله آهن محصولی گرد و گلوله مانند است که از ترکیب نرمه آهن با هیدرو اکسید کلسیم و آب و افزودنی های دیگر به دست می آید این محصول رنگ های مختلف و کاربردهای متفاوتی دارد و برای ساخت وسایل و محصولات مختلفی به کار می رود.

شرکت نرمه گندله آهن سیرجان با تولید بهترین نوع این محصول آن را به صورت مستقیم ک بی واسطه با قیمت ارزان و باور نکردنی به مشتریان عمده عرضه می کند.

شرکت تولید نرمه گندله آهن سیرجان

انواع دیگر نرمه گندله آهن سیرجان

انواع دیگر نرمه گندله آهن سیرجان

گندله آهن سیرجان به دلیل کیفیت بالا کاملا شناخته شده است و از مرغوبیت بی نظیری برخوردار می باشد و انواع مختلفی دارد که به رنگ قهوه ای و کرم و تیره می باشد گندله خام وقتی است سنگ آهن را از معدن می آورند و شروع به قطعه قطعه کردن آن می نمایند و با از هم جدا کردن گندله آهن خام ریزه آهن از آن ها جدا می شود که به آن کنسانتره آهن می گویند و به اشکال و شکل های مختلفی در می آیند.

نرمه آهن اسفنجی در واقع قسمت های ریزی هستند که بعد از پخت گندله آهن از آن جدا می شوند و به صورت نرمه آهن اسفنجی در می آیند انواع گندله آهن با رنگ های مختلف از نظر کیفیت نیز با هم تفاوت دارند و سایزهای مختلفی نیز دارند انواع گندله آهن جایگزینی بسیار عالی برای آهن های قراضه ای است که هم امروز کم شده است و هم قیمتی بالاتری نسبت به گندله آهن دارد این محصول کاربرد های مختلفی دارد و یکی از محصولات با کیفیتی است که می توان از آن استفاده های مختلفی کرد.

هنگام خرید این محصول بهتر است آن را از فروشنده و مکان و مراکز فروش معتبر خریداری نمود تا کیفیت بالاتری داشته و از اطمینان بیشتری نیز برخوردار باشد.

فروش انواع نرمه گندله آهن سیرجان

فروش انواع نرمه گندله آهن سیرجان

فروش نرمه گندله آهن سیرجان به صورت مستقیم توسط فروشندگان اصلی و معتبری انجام می گیرد که برترین نوع این محصول را در اختیار دارند و آن را با قیمتی ارزان و استثنایی به فروش می رسانند که خریداران عمده می توانند به آسانی بهترین نوع این محصول را از آنها با قیمتی ارزان خریداری کند.

خرید از این فروشندگان امروزه به آسانی و راحتی انجام می گیرد به گونه ای که مشتری می تواند در هر مکانی که هست بالاترین و بهترین نوع این محصول را بدون واسطه و آنلاین سفارش دهد و از قیمت ارزان و کیفیت عالی آن بهره مند شود برای خرید مستقیم این محصول نیازی به مراجعه حضوری نیست بلکه سفارش اینترنتی آن کفایت می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما