شرکت تولید سنگ آهن یزد

سنگ آهن به عنوان یکی از مواد خامی شناخته می شود که در بسیاری از صنایع به مصرف می رسد.

میلگرد تیرچه 6 متری دارای دوام بالا و ویژگی های فوق العاده می باشد. شرکت تولید سنگ آهن یزد دارای بهترین ماشین آلات و دستگاه های روز است و به استخراج این محصول می پردازد. فروش آن به صورت کلی بوده و صاحبان صنایع می توانند در این صورت با هزینه کمتری آن را تهیه کنند.شرکت تولید سنگ آهن یزد

بزرگترین ذخیره سنگ آهن کشور

بزرگترین ذخیره سنگ آهن کشور ایران یکی از بزرگ ترین ذخیره سنگ آهن جهان را تشکیل می دهد که رتبه دهم را به خود اختصاص داده است. یزد نیز به عنوان بزرگترین ذخیره سنگ آهن در کشور محسوب می شود.

در واقع استان یزد دارای معادن بسیار بزرگی است که روزانه حجم بالایی از سنگ را استخراج و آن را وارد صنایع می کند. این ماده خام علاوه بر صنایع داخلی به عنوان متریال در صنایع خارجی به کار می رود و به صادرات آن در تناژ بالا پرداخته می شود.

سنگ های استخراج شده از مقاومت و استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند و برای تولید انواع مصالح و کالاهای صنعتی و نیمه صنعتی به مصرف می رسد. دوام و ماندگاری آن بسیار بالا است و بر استحکام محصولات تولید شده توسط آن می افزاید.

صنایع فولاد از بزرگ ترین مراکزی است که از این ماده به عنوان ساخت تولیدات خود استفاده می کند. دارا بودن ویژگی هایی فیزیکی و مکانیکی مانند مقاومت در برابر حرارت، رطوبت، ضربه از مزایای آن محسوب می شوند.

آخرین قیمت سنگ آهن یزد

آخرین قیمت سنگ آهن یزد

عوامل بسیار متعددی در آخرین قیمت‌ سنگ آهن یزد دخیل هستند که از سوی شرکت‌های سازنده انتخاب شده‌اند. کیفیت، نام برند، نوع فروش، نوع بسته بندی و… از مهم ترین عواملی هستند که میزان نرخ نهایی این کالا را تعیین می‌کنند.

قیمت‌ها دارای نوسان‌های مختلفی شده و به صورت روزانه و هفتگی تغییر می‌کنند. این قیمت‌ها ثابت نیست و می‌توان برای اطلاع از جدیدترین نرخ ها با کارشناسان فروش در این مرکز ارتباط برقرار نمود.

پس از دریافت قیمت از معادن سنگ آهن می توانید کالا در نظر گرفته شده را جهت سفارش با استفاده از شماره های زیر با فروشندگان مطرح نمایید.

اگر میلگرد صادراتی تبریز را به صورت عمده و کلی خریداری نمود می توان هزینه‌های آن را کاهش داد و به سود خوبی دست یافت و علاوه بر آن می توان زمان را به خوبی صرفه جویی نمود.

همچنین با خرید مستقیم هزینه های آن بیش از پیش کاهش می یابد. کالا را می‌توان با قیمت درب شرکت سنگ آهن در اختیار داشت. با خرید از مرکز غیرحضوری می توان به مقایسه نرخ بازار حضوری پرداخت و اختلافات آن را به راحتی متوجه شد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما