شرکت بازرگانی نرمه گندله آهن درجه یک

بازرگانی سنگ آهن سنگان درجه یک، این متریال مهم صنعتی را در سطح کیفی بالا ارائه می‌نماید. قیمت انواع گندله آهن با توجه به خلوص و حجم خرید متفاوت است و نوسانات بازار های داخلی و بازار جهانی در قیمت این محصول تاثیر گذار است. شرکت نرمه گندله، این محصول را با سطح کیفی ممتاز و قیمت مناسب ارائه می‌نماید و شرایط خرید آسان این متریال صنعتی را برای صنایع مختلف فراهم آورده است.

شرکت بازرگانی نرمه گندله آهن درجه یک

کاربرد های مختلف نرمه گندله آهن درجه یک

کاربرد های مختلف نرمه گندله آهن درجه یک

کاربردهای مختلف سنگ آهن قرمز درجه یک، این متریال را به یکی از مهمترین و پرمصرف ترین متریال در صنایع مختلف تبدیل کرده است. مهمترین کاربرد این محصول برای تولید و فرآوری انواع مختلف فولاد و فلزات در صنعت ذوب آهن و فولاد است.

واحدهای کوچک و بزرگ فعال در حوزه ذوب آهن و فولاد مهمترین مصرف‌کننده گندله آهن هستند که به جای استفاده از ضایعات آهن در کوره‌های القایی که علاوه بر خطرات زیست محیطی، هزینه‌های جانبی زیادی را نیز به همراه دارد، از آهن اسفنجی و گندله آهن به منظور تامین مواد اولیه مورد نیاز استفاده می‌کنند.

همچنین گندله آهن به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات در صنعت ریخته گری نیز کاربرد دارد و بخشی از نیاز این صنعت به ماده اولیه را تامین می‌نماید. فولاد و ذوب‌آهن صنایعی است که سودآوری خوبی را برای کشورهای فعال در این حوزه به ارمغان می آورند.

به همین دلیل کشورها در تلاش هستند که با استفاده از بهترین مواد اولیه و با کاهش هزینه جانبی و کاهش خطرات زیست محیطی، محصولاتی با کیفیت را تولید نمایند. کشور ما نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان فولاد، با استفاده از نرمه گندله آهن با کیفیت، بخشی از نیاز صنعت فولاد را به نحو مطلوب تامین می‌کند.

فروش انواع نرمه گندله آهن درجه یک

فروش انواع نرمه گندله آهن درجه یک

فروش نرمه گندله آهن ممتاز و درجه یک در مراکز و شرکتهای فروش مختلفی صورت می‌پذیرد که به دو روش با واسطه یا بدون واسطه در حوزه تجارت و صادرات این محصول فعالیت می‌نمایند. یکی از مهمترین مراجعی که در سال‌های اخیر در حوزه تجارت و صادرات انواع مختلف آهن اسفنجی و گندله آهن فعالیت خود را آغاز نموده است شرکت پخش و بازرگانی مستقیم انواع مواد اولیه مورد نیاز صنعت فولاد است.

این شرکت ضمن ارتباط مستقیم با واحدهای تولیدکننده گندله آهن در کشور، بهترین و مرغوبترین گندله را با کیفیت بی نظیر و قیمت باورنکردنی ارائه می‌نماید و شرایطی را فراهم آورده است که خریداران عمده و فعالان صنایع مختلف بتوانند محموله‌های انبوه مورد نیاز خود را با قیمت استثنایی تهیه و خریداری نمایند .همچنین این مرکز در سال‌های گذشته صادرات انواع بریکت و گندله آهن درجه یک ایرانی را افزایش داده است و توانسته است ارزآوری خوبی را برای کشور به همراه داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما