خرید کلی کنسانتره آهن خشک

جهت تولید سنگ آهن چاه گز باید این سنگ ابتدا  به کنسانتره تبدیل شود تا در مراحل بعدی به گندله و سپس فولاد مبدل گردد.

کنسانتره آهن خشک کی از ملزومات و مواد اولیه اصلی برای کارخانه های فولاد سازی است و به همین جهت هر چه درجه خلوص این کنسانتره بالاتر باشد می تواند ارزش اقتصادی بیشتری برای کارخانه به همراه داشته باشد. خرید کلی کنسانتره آهن خشک از فروشنده و ارائه کننده این محصول به بازار انجام می شود و محصول در تناژ مورد نظر در محل تحویل خریدار می گردد.

خرید کلی کنسانتره آهن خشک

3 مورد از کاربردهای کنسانتره آهن هماتیت

3 مورد از کاربردهای کنسانتره آهن هماتیتسنگ آهن خواف یکی از انواع مختلف این محصول می باشد که در کنار کنسانتره آهن مگنتیت دارای حدود 70 درصد آهن خالص می باشد که نسبت به سنگ آهن بیشتر می باشد. از کاربردهای این نوع کنسانتره بر خلاف سنگ آهن دانه بندی شده این است که می تواند تحت احیای مستقیم قرار بگیرد و نیازی به استفاده از کوره بلند برای آن نیست همین مساله باعث شده است تا از نظر هزینه ای خرید این کنسانتره صرفه اقتصادی بیشتری برای کارخانه ها داشته باشد.

به طور کلی 3 مورد از کاربردهای کنسانتره آهن هماتیت به طور خلاصه عبارت است از :

  • کنسانتره آهن هماتیت به عنوان یک کانی معدنی آهن در صنعت رنگ سازی کاربرد دارد همچنین این محصول به عنوان یک ماده ضد زنگ نیز محسوب شده و تا اندازه‌ای به دلیل جلا و زیبایی خاص در صنعت ساخت انواع صنایع دستی و جواهر سازی کاربرد دارد.
  • استفاده از این نوع کنسانتره در صنایع حفاری چاه های گاز و نفت برای تهیه گل حفاری بسیار  رایج است و بدون آن انجام عملیات حفاری مقدور منی باشد.
  • این محصول در ساخت انواع الکترود های جوشکاری و ساخت دیوارهای مقاوم در برابر اشعه رادیواکتیو و اشعه ایکس در مراکز درمانی و تحقیقاتی پزشکی به کار می رود.

قیمت روز کنسانتره آهن خشک

قیمت روز کنسانتره آهن خشک

ایران یکی از تولید کننده های فولاد در خاورمیانه است و به همین جهت مصرف کنسانتره آهن خشک در کارخانه های آن بسیار رایج است و مورد نیاز می باشد. قیمت کنسانتره آهن از اهمیت بسیار زیادی برای این کارخانه ها برخوردار است زیرا تعیین کننده میزان سود و زیان آنها می باشد. بنابراین لازم است به طور مرتب از قیمت روز این محصول باخبر باشند.

این محصول همچنین جزء اقلام صادراتی کشور به شمار می رود و به همین با افزایش صادرات کنسانتره آهن خشک عرضه آن در داخل کم شده و قیمت آن بالا می رود.

برای اطلاع از قیمت روز این محصول می توان به سهولت از طریق تماس تلفنی با فروشنده این محصول ارتباط برقرار کرد و اطلاعات بیشتری در مورد قیمت روز این محصول به دست آورد و از میزان دقیق خلوص آهن آن نیز با خبر شد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما