خرید کلی کنسانتره آهن اندیمشک

کنسانتره آهن اندیمشک یکی از مهمترین انواع کنستانتره آهن موجود در بازار است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برای خرید کلی کنسانتره آهن اندیمشک می‌توانید محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم و از معادن برداشت و کارگاه های تولیدی مختلف خریداری نمایید و بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید عمده و کلی خود را برای صنعت مورد نظر انجام دهید.

خرید کلی کنسانتره آهن اندیمشک

خصوصیات مهم کنسانتره آهن اسفنجی

خصوصیات مهم کنسانتره آهن اسفنجی کنسانتره آهن اسفنجی یکی از محصولاتی است که در صنایع مختلف به صورت عمده مورد استفاده قرار می گیرد اگر بخواهیم به برخی از خصوصیات مهم این محصول اشاره کنیم می توان به موارد زیر پرداخت:

  • میزان گوگرد بالا: یکی از خصوصیات مهم کنسانتره آهن اسفنجی را می تواند دارا بودن میزان گوگرد بالا در این محصول دانسته این محصول با دارا بودن مقادیر بسیار زیاد گوگل می تواند به راحتی دچار احترام شود و میزان سوزندگی بسیار بالایی دارد و برای کوره های مختلف بسیار مفید است.
  • احیای کوره ها: یکی دیگر از خصوصیات مهم کنسانتره آهن اسفنجی را می توان به دارا بودن خصوصیات ویژه برای احیای کوره های مستقیم دانست این محصول معمولاً در کوره های مربوط به تولید محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت کامل می‌تواند کوره را احیا و بازسازی کند.
  • دمای ذوب بالا: یکی دیگر از خصوصیات این محصول این است که کوره آهن اسفنجی می‌تواند در دمای حدود ۳۰۰ درجه سانتیگراد به صورت کامل جذب شود که به صورت کلی یکی از دماهای نسبتا بالا به شمار می رود و همین موضوع باعث می ‌شود محصول از نقطه ذوب بسیار بالایی برخوردار باشد تا به راحتی نتوان آن را ذوب کرد به همین دلیل استفاده از آن در کوره ها باعث می شود محصول مورد نظر به راحتی جذب نشده و کیفیت خود را از دست ندهد.

صادرات انواع کنسانتره آهن اندیمشک

صادرات انواع کنسانتره آهن اندیمشک امروز صادرات کنسانتره آهن در کنار مصرف آن در داخل کشور ایران رونق و رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و کارگاه های تولیدی و تولید کنندگان مختلف از داخل ایران به صادرات کنسانتره آهن با بهترین کیفیت ممکن اشتغال دارند و محصولات مورد نظر مشتریان را با کیفیت بسیار بالا در اختیار آنها قرار می‌دهند.

صادرات انواع کنسانتره آهن معمولا به صورت عمده انجام می پذیرد و به همین دلیل به خریداران این محصول می‌توانند به صورت عمده و محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایند و همین موضوع باعث می‌شود ایران از درآمد ارزی بسیار مناسبی در خرید کنسانتره آهن برخوردار شود و کشورهای مختلف صنعتی این محصول را از کشور ایران خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما