خرید کلی نرمه گندله سنگ آهن

برای تولید گندله از نرمه سنگ آهن استفاده می گردد و در قالب کنسانتره در فرآیند تولید این محصول آهنی قرار گرفته می شود. استفاده از گندله سنگ آهن در کارخانجات و صنایع مختلف برای استفاده در کوره بلند یا احیای مستقیم می باشد. عمده فعالیت ما در زمینه عرضه نرمه گندله سنگ آهن با کیفیت می باشد و مشتریان عزیز جهت خرید کلیه نرمه گندله سنگ آهن می توانند با شماره های شرکت تماس حاصل نمایند.

خرید کلی نرمه گندله سنگ آهن

مختصری درباره فرآیند تولید نرمه گندله سنگ آهن

مختصری درباره فرآیند تولید نرمه گندله سنگ آهن شاید برایتان جالب باشد که بدانید سنگ آهن حاوی رگه‌هایی از فلز آهن است که در کارخانجات ذوب آهن فلز آهن استخراج شده و به صورت پودر آهن، گندله و غیره استفاده می گردد. کشور ایران دارای معادن سنگ آهن می باشد و در بسیاری از نقاط ایران کارخانجات ذوب آهن دایر شده است.فلز آهن از جمله فلزات پرکاربرد و پر مصرف می باشد که در بسیاری از صنایع و کارخانجات برای تولید انواع وسایل از قبیل خودرو، مصالح ساختمانی، تجهیزات و غیره استفاده می گردد.

فلز آهن را از سنگ آهن استخراج می کنند و طی فرایندی به فراورده های مختلف تبدیل می گردد. سنگ آهن گندله به عنوان ماده اولیه مورد استفاده برای تولید آهن خام استفاده می گردد و در واقع گلوله های کوچک به شکل توپ می باشد و در فرایند تولید آهن از این ماده بی نظیر به صورت خام و سخت شده استفاده می گردد. شایان ذکر است برای تولید گندله مواد دیگری از قبیل بنتونیت، مواد آلی، شیر آهک، سیمان، آب و غیره استفاده می گردد و این مواد هرکدام به نوعی در ساخت گندله تاثیر دارد.

کشور ایران مفتخر است به عنوان یکی از کشورهای موفق در زمینه تولید سنگ آهن فعالیت نماید و بتواند سنگ آهن مرغوب را به کشورهای دیگر صادر کند و در زمینه صادرات سنگ آهن به کشورهای دیگر موفق عمل نماید. سنگ آهن استخراج شده از معادن یا به صورت کلوخه، کنسانتره، تولید نرمه گندله آهن به بازار عرضه می شود. از لحاظ تنوع کانی به انواع مختلفی از قبیل هماتیت، مگنتیت و غیره تقسیم بندی می گردد.

پخش انواع نرمه گندله سنگ آهن

پخش انواع نرمه گندله سنگ آهن مجموعه ما مفتخر در زمینه پخش گندله سنگ آهن فعالیت نمایید و این محصول را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه کند کیفیت بالا از اصول مهم در مجموعه ما می‌باشد که باعث گردیده است علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی حضوری و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نمایید این مجموعه انواع محصولات از قبیل سنگ آهنگ، کنسانتره آهن، گندله آهن، نرمی گندله آهن تولید کرده و به بازار عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما