خرید مستقیم گندله گل گهر

خرید مستقیم گندله گل گهر در سراسر ایران در سطح گسترده ای انجام می شود. حجم تقاضای این محصولات بسیار بالا است. این محصولات برای استفاده در زنجیره تولیدات داخلی و صادرات آن می ‌باشد. عوامل بسیاری بر قیمت گندله گهر تاثیرگذار است. مثلا فروش و صادرات این محصولات در قیمت آن بسیار تاثیر می ‌گذارد. هر ساله ایران با افزایش صادرات برای کشورهای دیگر روبرو است. بنابراین تولیدات این گندله ها در سطح صعودی قرار می‌ گیرد.

خرید مستقیم گندله گل گهر

خصوصیات مهم گندله آهن اسفنجی

خصوصیات مهم گندله آهن اسفنجی خصوصیات مهم گندله آهن اسفنجی باعث آشنایی ما برای موارد مصرفی با این محصولات می شود.

  1. آهن اسفنجی از احیای سنگ آهن که همان گندله می ‌باشد، است. در این عملیات احیا سنگ آهن بدون ذوب آن با حذف اکسیژن صورت می ‌گیرد.
  2. شکل ظاهری آهن اسفنجی به صورت گندله است.
  3. این گندله ها که اسفنجی می باشند، دارای عیار بالای آهن بوده که امروزه با توجه به کمبود ضایعات آهن و افزایش قیمت آن رواج بیش تری یافته است و بیش تر استفاده دارد.
  4. در فناوری میدرکس سنگ آهن گندله شده را با گازهای شکسته شده احیا می ‌کنند. که در این روش گاز طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش سنگ آهن، عیار ۶۷ درصد دارد، احیا می گردد.
  5. از این گندله ها در صنایع ریخته‌ گری استفاده می‌ شود. گندله ترکیبی از آهن است که از تغلیظ سنگ آهن کنسانتره تولید می‌ شود. احیای این گندله ها علاوه بر گاز طبیعی همچنین با استفاده از زغال حرارتی نیز صورت می ‌گیرد. استفاده از این گندله ها به جای آهن قراضه ها امروزه بسیار افزایش یافته است.

صادرات انواع گندله آهن گل گهر

صادرات انواع گندله آهن گل گهر صادرات انواع گندله گل آهن گل گهر به دلیل مصارف بی شمار صورت می‌ گیرد استفاده از این محصولات بسیار انبوه است و بنابراین کشورهای دیگر نیز متقاضی این محصولات از ایران هستند. گندله گل گهر مورد استفاده برای انواع میلگرد ها می باشد.

پروسه تولید گندله آهن اسفنجی یکی از مهم ترین کاربردهای آهن اسفنجی در کوره های القایی می ‌باشد. صادرات گندله آهن اسفنجی هر ساله در سطح وسیع صورت می‌ گیرد. زیرا ایرانیان از تولید کنندگان بزرگ این محصولات در سطح دنیا می باشند.

این گندله را از قبل آماده می ‌کنند تا بتوانند در زمان استفاده آن را احیا و مورد استفاده در صنایع مختلف قرار دهند. انواع آن ها این روز ها در سطحی وسیع خرید و فروش شده و ارائه می گردند. لازم است که در خرید آن ها به اعتبار مرکز خرید توجه داشته باشید و در صورت امکان آن ها را به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما