خرید مستقیم گندله سنگ آهن

گندله سنگ آهن یکی از مستحکم ترین متریال در خط تولید آلیاژ ها و فلزات مختلف، مورد توجه و استفاده های بسیار زیادی قرار می‌ گیرد. به نوعی که اکثر خریدار ها که نیاز عمده ای به این محصول دارند، استفاده از فرآیند های خرید مستقیم را ترجیح می دهند تا از این طریق بهترین محصولات را با قیمت های مناسب تری در اختیار آنها قرار بگیرد و بتوانند از نظر اقتصادی تولیدات خود را در قیمت‌ های مناسب‌تری به فروش برسانند.

خرید مستقیم گندله سنگ آهن

خصوصیات مهم گندله سنگ آهن اسفنجی

خصوصیات مهم گندله سنگ آهن اسفنجی گندله سنگ آهن اسفنجی از عیار بسیار بالایی برخوردار می باشد و تولید این محصول در درجه های حرارتی بسیار بالا انجام می پذیرد و به همین دلیل جزو متریال های پرکاربرد در خط تولید صنایع فولاد و آهن می‌ باشد. مواد تشکیل دهنده گندله آهن اسفنجی که به صورت فرآوری مورد استفاده قرار می گیرند، در واقع آهن های اسفنجی، خرده آهن ها و گرد و غبارهای زغال سنگ به همراه پلیسه ها هستند که این ترکیبات به راحتی در دماهای بسیار بالا به صورت کاملا فشرده شده طراحی و تولید می گردد و در نهایت در قالب های مخصوص با نام تجاری گندله به بازار ارائه می گردند.

یکی از مهمترین خصوصیات و ویژگی‌ های گندله سنگ آهن اسفنجی این است که این محصولات دارای قالب های مخصوصی هستند و حمل و نقل آنها آسان تر و ایمن تر به کل دنیا انجام می پذیرد. تولید گندله سنگ آهن اسفنجی در درجه حرارت های بالا به صورت کاملا فشرده انجام می شود و همین باعث می گردد که این محصولات دارای ابعاد مختلفی باشند و در واقع بر اساس نیاز متقاضیان در شکل های گوناگونی ساخته می شوند.

فشرده سازی این نوع ترکیبات در درجه حرارت های بالا، باعث استحکام مکانیکی فوق العاده بالای این محصولات می شود و در برابر اکسیداسیون ها مقاومت بالایی دارند و همین دلیل به راحتی در تولید فولاد استفاده می شوند.

بازار پخش گندله سنگ آهن

بازار پخش گندله سنگ آهن بازار پخش سنگ آهن به صورت گندله شده در مقایسه با دیگر شکل های ظاهری این محصول از رونق بسیار زیادی برخوردار می باشد و همانطور که اشاره کردیم به عنوان اصلی ترین ماده اولیه در خط تولیدی های کارخانه های فولاد مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

پخش گندله آهن در ایران به صورت صادراتی نیز از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار می‌ باشد و از آنجایی که افزایش تولید و افزایش فروش این محصولات در اقتصاد کشور بیشترین سهم را دارد، فعالیت تولید کنندگان و عرضه کنندگان به بهترین شکل ممکن در این زمینه دیده می شود و تمامی این موارد در گستردگی بازار پخش این محصولات در دیگر کشورها نیز تاثیرگذار می‌باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما