خرید عمده نرمه گندله آهن اسفنجی

امروزه از سنگ آهن برای ساخت فرآورده های مختلف از جمله گندله آهن استفاده بسیاری می شود، این محصول دارای کاربرد های فراوانی در صنایع مختلفی از جمله ذوب آهن و صنایع تولید فولاد می باشد و از فروش بالایی برخوردار است، خرید عمده نرمه گندله آهن اسفنجی توسط مشتریان در بیشتر شهر ها انجام می گیرد، آن ها محصولات مد نظر خود را به صورت مستقیم از تولید کنندگان این محصولات خریداری می کنند.

خرید عمده نرمه گندله آهن اسفنجی

شاخصه های بارز نرمه گندله آهن خام

شاخصه های بارز نرمه گندله آهن خام در این مطلب نیز چند مورد از شاخصه های بارز نرمه گندله آهن خام را برای شما بیان می‌ کنیم و اطلاعاتی مختصر درباره این محصولات در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با این محصول بیشتر آشنا شوید، همانطور که گفتیم امروزه از انواع گندله آهن در صنعت استفاده بسیاری می شود، امروزه کارخانه های بزرگی در شهر های صنعتی مشغول تولید انواع این محصولات می‌ باشند، در این کارخانه ها سنگ آهن را بعد از استخراج کردن توسط دستگاه های مختلفی به فرآورده های دیگری از قبیل گندله آهن، کنسانتره آهن، آهن اسفنجی و غیره تبدیل می کنند و در صنایع مختلف به کار می برند، در این میان از گندله آهن استفاده بیشتری می شود، این محصول دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که به چند مورد اشاره خواهیم کرد.

  1. یکی از بارز ترین شاخصه های گندله آهن گرد و کروی بودن آن ها می باشد، این محصولات از سنگ آهن طی فرآیندی خاص تولید می‌ شود و به صورت آهن های گرد و کوچک در آمده و مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. گندله آهن تقریبا خالص است و قبل از تولید تمامی ناخالصی های سنگ آهن از آن گرفته شده است و همین باعث خالص و مرغوب بودن این گندله ها می باشد.
  3. این محصول دارای مقاومت بسیاری در برابر سایش می باشد و از کیفیت و کاربرد بالایی برخوردار است.
  4. گندله های آهن استحکام بسیار بالایی دارند و کاملا یکنواخت و یکدست هستند.
  5. قیمت این گندله های آهن نیز نسبت به کیفیت عالی که دارند بسیار به صرفه می باشد.
  6. این محصولات همچنین دارای مقاومت بالا در برابر حرارت می باشند.

مراکز پخش نرمه گندله آهن اسفنجی

مراکز پخش نرمه گندله آهن اسفنجی مراکز پخش نرمه گندله آهن اسفنجی در شهر های بزرگ صنعتی مشغول فعالیت می باشد، در این شهر ها کارخانه های بزرگی برای تولید این محصولات موجود می‌ باشد که بعد از تولید این محصولات آن ها را در بازار پخش می‌ کنند و در اختیار خریداران قرار می دهند، این مراکز برای فروش مستقیم محصولات خود از طریق این سایت اقدام می کنند و مشتریان نیز می توانند با مراجعه به آن نرمه گندله های آهن را خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما