خرید سنگ آهن مرکزی رباط

در حدود 5 درصد از پوسته زمین را سنگ آهن تشکیل داده است.

از پوسته زمین سنگ آهن خام را استخراج می کنند و وارد کارخانه ها شده تا در آنجا ناخالصی ها از آن جدا سازی شود و از آن در تهیه انواع محصولات فلزی و صنایع مختلف استفاده می کنند. با توجه به کاربرد وسیع از فروش بالایی برخوردار می باشد.

خرید سنگ آهن معدن مرکزی رباط با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب توسط همین شرکت امکان پذیر می باشد.

خرید سنگ آهن مرکزی رباط

کاربرد سنگ آهن در صنعت

کاربرد سنگ آهن در صنعت کاربرد سنگ آهن در صنعت چیست؟

از این سنگ در پروژه های مختلف ساختمان سازی، ساخت انواع ورقه های آلیاژی و فلزی مقاوم، تولید فولاد و در صنعت خودرو سازی و .. استفاده زیادی دارد.

سنگ آهن میشدوان یکی از مهم ترین مواد اولیه برای تولید فولاد و آهن می باشد و بوسیله آن انواع قطعات و ورق های فولادی و آهنی با بهترین کیفیت تولید می شوند.
سنگ آهن در اشکال متنوعی عرضه می شود که عبارتند از: سنگ آهن دانه بندی شده که این نوع سنگ شامل سنگ های ریز دانه و کلوخه می شود. سنگ آهن کنسانتره که به عنوان ماده اولیه بسیار مهم برای ساخت گندله سنگ آهن استفاده می شود و قطری کوچک تر از یک میلی متر دارد.
سنگ اهن گندله که به شکل سنگ آهن تغلیظ شده یا ریز دانه ساخته می شود و بیشترین کاربرد را در صنعت دارد. از گندله برای محکم سازی پی ساختمان ها استفاده زیادی می شود. سنگ آهن دارای دوام و استحکام بالایی است و در ساخت سازه های فولادی در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارد.

فروشنده سنگ آهن مرکزی بافق ایران

فروشنده سنگ آهن مرکزی بافق ایران فروشنده سنگ آهن مرکزی بافق ایران انواع این محصول را به روش های مختلف حضوری و یا غیر حضوری به مشتریان ارائه می کند. سنگ آهن ایران با توجه به کیفیت بالا و کارایی مناسب دارای متقاضیان زیادی در کشورهای همسایه می باشد.
امروزه بسیاری از کارخانه های تولید کننده در کشور انواع سنگ آهن را توسط دستگاه های مجهز و مدرن و با کیفیتی عالی تهیه می کنند و پس از تولید راهی بازار فروش می کنند.
سنگ آهن در کارخانه ها به بهترین شکل و با کمک دستگاه های پیشرفته فرآوری می شود و علاوه بر ارائه در داخل کشور به بسیاری از کشورها نظیر عراق، ترکیه، روسیه و .و.. صادر می شود. صادرات این سنگ برای کشور ارز آوری بسیار خوبی به همراه دارد همچنین باعث بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها می شود و زمینه های ایجاد مشاغل جدید را فراهم نموده که در کاهش نرخ بیکاری مؤثر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما