خرید انواع گندله آهن درجه یک

در صنایع تولید فلزات مختلفی مانند آهن و فولاد، از یک سری مواد اولیه استفاده می شود، که یکی از آن ها گندله آهن است. این ماده در اصل مانند کنسانتره فلزی عمل می کند و ترکیبات لازم برای تولید فلز را فراهم می نماید. این محصول با توجه به میزان خلوص و عیاری که دارد، درجه بندی و قیمت گذاری می شود. خرید انواع گندله آهن درجه یک از شرکت های بزرگ پخش و فروش این محصول در کشور امکان پذیر است.

خرید انواع گندله آهن درجه یک

بررسی مشخصات گندله آهن درجه یک

بررسی مشخصات گندله آهن درجه یک فعالان حوزه ذوب فلزات و ریخته گری، هنگامی که از گندله آهن برای تولید فلز مورد نظر خود استفاده می کنند، باید به ویژگی ها و مشخصات این محصول، از نقطه نظر مکانیکی یا فیزیکی توجه کنند. برای بررسی مشخصات گندله آهن درجه یک با ما همراه باشید.

برای اینکه بتوانید گندله آهن باکیفیت و مرغوبی را برای کار خود انتخاب کنید، نیاز دارید به بررسی کردن برخی از ویژگی های این محصول، مانند میزان خلل و فرج های موجود در آن، ابعاد محصول، شکل آن، میزان مقاومت نسبت به سایش، فرسایش، ضربه و اصطکاک بپردازید.

در این بین، میزان مقاومت نسبت به فرسودگی و اصطکاک از همه مهم تر هستند و مستقیما بر روی طول عمر و میزان ماندگاری فلز های تولید شده تاثیر می گذارند. این ویژگی ها با انجام دادن آزمایش های شیمیایی خاصی مورد ارزیابی قرار می گیرند و سپس درجه کیفی محصول تعیین می گردد.

بر این اساس آزمایشی برای اندازه گیری میزان مقاومت گندله ها نسبت به سایش، فشار و خرد شدن انجام می شود و در آن، این محصول را تحت همه این عوامل قرار می دهند، تا مدت زمان پایداری آن را بسنجند.

فروشنده انواع گندله آهن درجه یک

فروشنده انواع گندله آهن درجه یک کارخانه های صنعتی تولید کننده محصولاتی مانند گندله آهن، این محصول را به صورت گسترده و در حجم انبوه، از طریق نمایندگی های پخش و فروش وابسته به خود در تمام نقاط کشور توزیع می نمایند و به خریداران ارائه می دهند.

فروشنده گندله آهن درجه یک، انواع و اقسام این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه و در حجم زیادی از کارخانه های تولیدی خریداری می کند، سپس آن را به صورت کلی یا جزئی، با در نظر گرفتن سود اندکی به مصرف کننده های آن که معمولا تولید کننده های فلز هستند، ارائه می دهد.

متقاضیان خرید گندله آهن می توانند این محصول را همین حالا و از طریق همین درگاه، به راحتی و به صورت غیر مستقیم، از راه دور سفارش داه و خریداری نمایند. همکاران ما محصول را در اسرع وقت و از طریق پیک یا پست برای آن ها ارسال می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما