خرید آسان سنگ آهن کنسانتره

سنگ آهن کنسانتره از مواد اولیه برای تولید فولاد می باشد که ویژگی ها و مشخصه های خاص خود را دارا می باشد؛ بنابراین جزو مهمترین مواد اولیه در فولاد سازی محسوب می شود و هر ساله مقدار زیادی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد. خریداران برای خرید آسان سنگ آهن کنسانتره می توانند به صورت غیر حضوری اقدام کنند و بهترین سنگ ها را با قیمت های به صرفه تری تهیه کنند.

خرید آسان سنگ آهن کنسانتره

اطلاعاتی درباره سنگ آهن هماتیت

اطلاعاتی درباره سنگ آهن هماتیت سنگ آهن هماتیت گونه ای از سنگ های آهن مهم است که در ایران اغلب از معادن ملایر استخراج می شود و در واقع ماده ای اولیه برای تولید بسیاری از صنایع و از جمله سیمان سازی می باشد؛ به همین دلیل این سنگ ها در سایز های کوچکی و به اندازه 40 تا 300 میلی متر تولید می شوند.

در تولید سیمان از سنگ هماتیت های عیار پایین استفاده می شود که تولید آن در کشورمان همواره بالا می باشد، این سنگ نیز مانند دیگر سنگ ها دارای استحکام بالایی می باشد و ظاهر آن نیز طبیعی است و رنگی قهوه ای مایل به قرمز دارد.

شکل ظاهری این سنگ آهن فلس دار و دانه دانه است و به صورت صدفی و فلزی می باشد، همچنین دارای خواص ضد زنگی می باشد؛ به همین دلیل برای تولید مواد ضد زنگ هم بسیار استفاده می شود.

مشاوره برای خرید سنگ آهن کنسانتره

مشاوره برای خرید سنگ آهن کنسانتره امروزه انواع مختلفی از سنگ آهن ها وجود دارد که سنگ آهن کنسانتره گونه ای پر کاربرد از آنها می باشد؛ از این رو تولید و استفاده آن در مقادیر بالا انجام می پذیرد که در کشور ما به دلیل در دسترس بودن این ماده، امکان تهیه آن با قیمت هایی مناسب وجود دارد. 

خریداران جهت دریافت مشاوره برای خرید سنگ آهن کنسانتره می توانند از راه های ارتباطی ما با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنند تا توضیحات لازم در این صورت برای آنها بیان شود و اطلاعات کافی در این خصوص در اختیار آنها قرار گیرد. 

برای خرید بهترین سنگ آهن های کنسانتره هم خریداران می توانند از طریق این سایت اقدام کنند و مقدار نیاز خود به این محصول را به اطلاع کادر فروش ما برسانند تا در اولین فرصت رسیدگی شده و بهترین سنگ های آهن کنسانتره برای آنها ارسال شوند به طوری که از خرید آنها احساس رضایت کنند. 

قیمت خرید انواع سنگ آهن کنسانتره نیز مناسب و بر اساس قیمت های مصوب تعیین می شود که همیشه مقادیر ارزانی داشته و از این رو خریداران به آسانی می توانند آنها را تهیه کرده و استفاده های لازم را از آنها ببرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما